Olsa66 skrev:
Hvilken bil skulle ni valja for 200000-300000?
Har tenkt meg Nissan 350Z,Opel GT,BMW M3,Audi RS4,mustang,rx8 Eller nånting annat..Måste vara bakhjulsdrift eller 4 hjuls och mycket hestar och nyare bil:)
Hmm... väldigt olika bilar, ingen har något gemensamt förutom att dom är effektstarka original, men såhär tycker jag om de olika alternativen
350z går inte så värst bra och näst intill omöjligt få markant effekthöjning utan att bes. klagar, dessutom inte snygg
Opel GT...Opel... nja
M3 otroligt överskattad (antar att du menar E46) grym bil, men finns bättre så att säga
Audi RS4 riktigt grym bil! Men M5 E39 är brutalare och mkt roligare att köra (och snyggare)
Nya mustangen är ju riktigt charmig, men ingen raket... Fast en mustang är ju alltid en mustang
Rx8 är ungefär lika snabb som en polo, och wankel skulle jag passat mig för om jag inte kan mkt om dom.
Mina spontana åsikter om de olika modellerna inte meningen att göra några påhopp på någon!
M5 E39 är något jag satsat på... en svensksåld börjar på ca 200k i fint skick, och 250k får du en ruskigt fin för! Annars finns ju hur många feta bilar som helst i den klassen. Lättare att ge tips om du specifierar kraven lite. 2 dörrar 4 dörrar? tysk japansk? överladdning/NA o.s.v... Nog lättast att köra uteslutningsmetoden annars blir de att man köper allihopa