Siarnaq skrev:
prodrive skrev:
Skitsnack deluxe, är det något GTR är så är det väll aerodynamisk... Och avancerad
Men det är ju inte så konstigt att vissa inte förstår hur tekniskt avancerad bilfan är, det är ju bara att kolla offtopic avdelningen där folk frågar hur man stänger av en dator i princip....
R-tard istället för r-däck här då.
Så du påpekar att den är mer aerodynamisk än en Porsche?
Tror du på tomten också eller?
Och V10 då borde du veta att det är ren och skär lögn det dom har mätt upp iaf, när den är någon sekund segare än Ägget vad jag vill minnas iaf.
Jag är en av få verkar det som som INTE tror att GT-R klarade av den tiden som en originalbil, jag ser inte hur den skulle klara av den tiden, även om den är väldigt lättkörd och har grymt bra fäste.
Men däremot skulle jag föreslå att du taggar ner lite med att bestämt hävda si och så. Nissan GT-R ÄR en bättre bil än en 997 Turbo, dock inte så mycket snabbare som tiden säger.
Att den har bättre aerodynamik är inget konstigt, se bara över konstruktionen över hela bilen så ser du snabbt det är mer eller mindre en racebil i grunden, den har en helt egen plattform som den vilar på och är byggd ifrån början till slut med bara dom värsta delarna med alla möjliga avancerade funktioner, en rullande dator.
Samtidigt så är Koenigsegg inte en lättkörd bil, bara för att den har 806 hk och väger ca 1400 kg säger inte att den kan dra fullt överallt som en GT-R kan, tänk på det
Jag tvivlar på Nissans tid, men föraren som körde är den som utvecklat GT-R:s vägegenskaper, han kan bilen som ingen annan.
En sak till, R-Däck på en Rwd bil runt Ringen gör en skillnad på ca 10 sek, det är testat. En awd kan inte tjäna in så mycket tid!