Hehe, äre en mack som säljer ut brännskadad bensin eller? höhöh ^^
haha, nope! De e bensin som e urslangad ur "feltankade" bilar, så de kan finnas spår av diesel o e85.
etanolen gör ju inte ett jota o dieseln lär ju va rätt så utblandad
Ska bli spännande
vart får man tag på sånt bränsle? vem säljer det? kan ju köpa 60 liter åt mig
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Någon gång i början av nästa sommar kommer bränslepriserna i Sverige sjunka med 30-40%, samtidigt kommer vi även få en skattefri månad precis som de hade i Norge för några år sedan. Jag har hört detta från en säker källa.
Så om det inte blir så så får vi skylla på dig?
Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!
Någon gång i början av nästa sommar kommer bränslepriserna i Sverige sjunka med 30-40%, samtidigt kommer vi även få en skattefri månad precis som de hade i Norge för några år sedan. Jag har hört detta från en säker källa.
Idag gick det ner 20 öre så de e ju alltid nått.. fast de går snart upp det dubbla igen.
Andreas 940 skrev:
Skärp er nu, ni trodde väl inte på allvar att SVERIGE skulle få en skattefri månad och chocksänkt bensinpris? Då är sannolikheten större att Star Wars utspelar sig i verkligheten någonstans i universum just nu. Jag kände just en störning i kraften...
Skärp er nu, ni trodde väl inte på allvar att SVERIGE skulle få en skattefri månad och chocksänkt bensinpris? Då är sannolikheten större att Star Wars utspelar sig i verkligheten någonstans i universum just nu. Jag kände just en störning i kraften...
ingen trodde ju på dig, haha
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-