I helgen fick jag gjorde jag ett ryck med bilen och fixade nya bakdäck, motortvätt och monterade nya läppen.
Motorn efter tvätt
Sen fick fronten en ny kompis, Bra eller bajs?
En till
Eller ska man köra på den lilla svarta läppen?
225 med goodyear var ju självklart val
Så och det var nog den sista updaten innan nissan vilar sig inför vintern och då kommer en ny bil ut som snart kommer presenteras Skriv gärna vilken läpp ni föredrar
Läst hela din tråd nu, ser bra ut! Bara jag som ha otur med s13 känns det som
Kommer följas, Vad kommer ske i vinter?
Tackar! Det värmer Hehe nej du är inte ensam jag har haft mina problem med bilen men inte skrivit nått i tråden om det då det kanske inte är det roligaste att läsa om : /
I vinter kommer det trimmas vidare men lite småsaker utseende mässigt blir det nog att lacka läppen och oken, annars är jag nöjd med utseendet på bilen.
Robban08: Kul att du tycker om nya läppen:) jag tror den kommer få hänga kvar nästa sommar iaf
Nu är det vinter och bilen är avställd och det händer inte så mycket med den men jag har kommit på vad jag ska göra med fin fälgarna medans bilen står avställd och jag har köpt en förflyttarövenbil.
Där är den, den fule fan
Fick in riktigt mycket i den.
Tog bort sista dämparen SÅKLART!! och en liten sidepipe på det.
fanns ju inga högtalare eller stereo i bilen så det var jag och Jullee tvugna att fixa tack för hjälpen man
Maskinen!! 104hk går iaf att sladda med
Vart ska man ställa dom här då när man inte har garage??
Haha jaa bordet är iaf stadigt, har vart i Linköping och köpt en snurbo:D
Det blev en T28bb och det är alltså en garret t28 som sitter i s14 fast med ballberrings (stavning?)Det vill säga 360graders kullager. den här satt orginal i en s15.