Blir en skriftlig update nu Ja idag försökte jag koppla in laddtryckmätaren men som vanligt så ska det bli svårt:P Aja laddtrycksmätaren jag fick är tydligen pajj då den inte rör sig när jag kopplar in den och jag känner vaccum i slangen som går till mätarn men när man kopplar in den så rör den sig inte.
Så har skickat mejl till Creatix och hoppas på att jag kan få en ny.
Njae ser bra vetefan joo men han ser dom helt ok faktiskt hade ju avrt bättre att ha dom i A stolpen men tycker det ser lite överdrivet ut på min bil. Joo hoppas jag kan lösa det här med creatix, suger ju lite att skiten inte funkar, det är ju därför man köper nya saker så man kan vara säker på att det funkar
Klart du får en ny laddtrycksmätare om den är trasig från fabrik. Per är en fin kille. Se till att köpa sandwich- adaptern av honom på en gång. Den är lila och fin. Jag hämtade mina 5 mätare från creatix i veckan här. Hoppas på att de fungerar som de ska. Snart ska min bil in i garaget så blir det ytterliggare en nissetråd att följa.
Klart du får en ny laddtrycksmätare om den är trasig från fabrik. Per är en fin kille. Se till att köpa sandwich- adaptern av honom på en gång. Den är lila och fin. Jag hämtade mina 5 mätare från creatix i veckan här. Hoppas på att de fungerar som de ska. Snart ska min bil in i garaget så blir det ytterliggare en nissetråd att följa.
Jaa jag hoppas på att man får en ny, Idag har jag lagt på lilla regskylten så bilder på det kommer imorgon!
Ja jag vet har lagt på nya skylten och fått nya laddtrycksmätaren, så ska lägga upp bilder när jag kommer hem på söndag. Är uppe i Sundsvall och jobbar lite;)
UPDATE!!!! Har lagt på nya skylten nu men har blivit fula märken efter den gamla så ska försöka ta bort dom sen kommer bilder på den Ljud bygget är nu klart och så här blev det!
Kapat och byggt en låda som jag sedan klätt in.
Baslådan
Steget i lådan
Och allt tillsammans i mörkret
EN till
Så nu vill jag ha massor av kommentarer!!! Nästan 3000 som kollat in tråden men bara 69 som kommenterat kom igen nu! Skulle vilja ha lite tips på fälgar som skulle passa på bilen så bomba med bilder och förslag!
Smidigt att kunna plocka ur lådan lite snabt om det så skulle behövas. Ser bra ut.
Joo det är precis jag vill att det ska vara, då det bara är att skruva bort skruvarna och ta ut den. Tack! Värmde att få den kommentaren av någon som bygger ljud på en seriös nivå då vet man att man lyckats
Fler komments nu och som jag sa vill jag ha tips på fälgar!!!
Joo, men vill ha lite exklusivare än det endå Jag har meckat lite tillskillnad från dig så har jag jobbat men det hade du ju sett Svarar på vad mobilen eller msn?
Aja nu börjar det bli kallt här man får hoppas att det kan hålla sig någurlunda bra tills på tisdag då man har besiktning. Fälgförslag nu!!!