2980
Sök

Eclipse Engine Rebuild 900hk How To Do (ENJOY)

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
13 oktober 2008
haha den där tråden ligger upp fan överallt:P

det är ju skrämmande att han vågar föra dem sakerna han gör.. slipar toppen med en ... HANDFIL? störd jävel.. är väl en tidsfråga innan skiten rasar ihop:P

Team Insane Racing

4 571 Inlägg
14 oktober 2008
Just läst igenom hela tråden och jag låg dubbelvikt av skratt i stolen efter jag var klar!

KHRacing
14 oktober 2008
Malm3n skrev:

det är ju skrämmande att han vågar föra dem sakerna han gör.. slipar toppen med en ... HANDFIL? störd jävel.. är väl en tidsfråga innan skiten rasar ihop:P

Just detta har ju faktiskt visat sig fungera på sugmotorer - så att kalla killen en störd jävel pga detta är lite fel.

4 001 Inlägg
14 oktober 2008
KHRacing skrev:
Malm3n skrev:

Just detta har ju faktiskt visat sig fungera på sugmotorer - så att kalla killen en störd jävel pga detta är lite fel.

att fila med handfil funkar om man gör exakt likadant i alla förbränningsrum & kanaler men däremot så dom spåren och märkena han gör i förbränningsrummen kan ge spikningar, jag förstår inte varför man gör så.

Att porta sugisar är svårare än turbo...

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

SpaceCowboy
86 Inlägg
14 oktober 2008
läst igenom hela tråden bland det roligaste jag läst på länge tongue och någon borde verkligen ta färgsprutan från han ..

"Only death awaits you all, but do not fear. For is it through death that a new spirit energy is born. Soon, you will live again as a part of me."

Mästare
2 947 Inlägg
14 oktober 2008
Jag vågade inte läsa hela, halva läste jag men sen blev jag mörkrädd eller ska man säga färgrädd... lol
Senast redigerat av KimVsWorld (14 oktober 2008)

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

Mästare
2 947 Inlägg
14 oktober 2008
Är det nån som har länkar till fungerande YouTube-klipp på den?

542 Inlägg
14 oktober 2008
OMFG WTF håller han på med?? någon som skulle behöva sätta sig i skolbänken igen pga att den personen inte har alla kort hemma längre

MitsuNörd
880 Inlägg
14 oktober 2008
Ha ha så den kom upp här nu också!
Trist på en GSX till å med sad

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida

SpaceCowboy
86 Inlägg
14 oktober 2008
här är en video på bänkningen http://uk.youtube.com/watch?v=kWdmOmzmZHI
360bhp @7000rpm  så dom var inte i närheten av målet ^^ men ett under att bilen startade ens,
sen så har han börjat på en till eclipse men utan turbo gillar speciellt då han svetsar ihop kopplingen:P

"Only death awaits you all, but do not fear. For is it through death that a new spirit energy is born. Soon, you will live again as a part of me."

4 571 Inlägg
15 oktober 2008
Kakalupia skrev:
här är en video på bänkningen http://uk.youtube.com/watch?v=kWdmOmzmZHI
360bhp @7000rpm  så dom var inte i närheten av målet ^^ men ett under att bilen startade ens,
sen så har han börjat på en till eclipse men utan turbo gillar speciellt då han svetsar ihop kopplingen:P

Ja den lär ju bli 100% centrerad och balanserad big_smile

Bara å kapa å punkta

Allmänt efterbliven
542 Inlägg
15 oktober 2008
Kollade igenom den för någon dag sedan...helt plötsligt känns det onödigt när man själv har mätt/planerat/ritat/tänkt igenom saker typ 1000 gånger innan man väl gjort något på motorn man bygger tongue
Tror hemligheten till framgång är färgen, var köper man den? wink

Hellre liten och rapp än stor och slapp
Min projekttråd (bmw 327 som ska kompressormatas)

ElectroRaggare
885 Inlägg
15 oktober 2008
DrKamikaze skrev:
Kollade igenom den för någon dag sedan...helt plötsligt känns det onödigt när man själv har mätt/planerat/ritat/tänkt igenom saker typ 1000 gånger innan man väl gjort något på motorn man bygger tongue
Tror hemligheten till framgång är färgen, var köper man den? wink

Det är inte värt att lägga ner så mycket jobb, bara låt alla delar falla på plats naturligt så blir det kanon! wink

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!

Mästare
2 947 Inlägg
15 oktober 2008
CP Performance var det ja... roll
Senast redigerat av KimVsWorld (15 oktober 2008)

872 Inlägg
15 oktober 2008
hur har han råd med detta? saknar ord, wow

If its too loud you are too old!

SpaceCowboy
86 Inlägg
15 oktober 2008
998cc skrev:

Det är en firma som gör det tongue man skymtar en Ferrari i bakgrunden där han började med den nya eclipsen med ;(

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
15 oktober 2008
Kakalupia skrev:
998cc skrev:

Det är en firma som gör det tongue man skymtar en Ferrari i bakgrunden där han började med den nya eclipsen med ;(

Hoppas killen får lägga händerna på ferrarin med big_smile

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

Saab
344 Inlägg
15 oktober 2008
haha, lackar han allt han får tag på?!

911 Inlägg
15 oktober 2008
http://img375.imageshack.us/img375/7660/p1020830copiauv0.jpg  hmm, undra om han ser nått av vänstra delen av vägen framför !
Senast redigerat av zortep (15 oktober 2008)

pic up the phone, wazzzaaa

Sök