Nu tänker jag lägga mig detta verkar spännande:P men det är ju ett enkelt projket;) Bilen kan ju inte bli fulare än den redan är;) men helt seriöst jävligt coolt av dig att ge dig på något sånt här:D kommer titta här dagligen . snygg Rx-7 a btw
80mil! skulle det inte vara billigare och bekvämare att betala frakt? Men detta kommer bli snorhäftgt! Men puman är FWD va? Du kommer behöva galet breda däck för att fylla ut dessa skärmar, kommer se ut som en ångvält Nej men detta verkar som om det kommer bli otroligt ballt!
80mil! skulle det inte vara billigare och bekvämare att betala frakt? Men detta kommer bli snorhäftgt! Men puman är FWD va? Du kommer behöva galet breda däck för att fylla ut dessa skärmar, kommer se ut som en ångvält Nej men detta verkar som om det kommer bli otroligt ballt!
Jag kommer bygga om framvagnen med bredare drivaxlar och andra bärarmar som det ser ut nu. Även styrgeometrin kommer bli förändrad och dämparvinkeln. Det blir nog ballt om man lyckas få till det!
Bak blir det breddad bakaxel innanför naven och eventuellt en grupp-A-bakaxel. Dessutom ombyggt till skivbromsar bak (är äckeltrummor nu...).
Fick bra tips om pedalställ idag. Tydligen är det hängande som gäller, jag hade ju planerat stående. Men man ska lita på proffsen, de vet ju vad de pratar om.
//Erik Mitt Projekt! If u think of it as practice, you won't get better - If u think it's fun, you will get better in no time - Ken Nomura Sponsorer sökes!