Sökfunktionen, är den ur funktion eller? Ser ju sånna här trådar ett par gånger om dan. SÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKSÖKS Nu vart ja bra jöbbi. Men köp dig en e30
Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Okej, behöver tips på vinterbil då jag inte har koll på dessa billigare bilar om de är bak eller framhjuls drivna.
Någon som har tips på en billig bil man kan köpa sig i vinter ?
KRAV !
EJ VOLVO ELLER SAAB !
Bakhjuls drift är ett måste
När det gäller vinterbil så kan man ju bolla sitt tänkande fram och tillbaka en hel del. Bakhjulsdrift är roligare, såklart - men jag anser nog att framhjulsdrift är säkrare. (Omkörning i snömodd, någon? ) Sen förstår jag inte vad du har emot Volvo. Bättre vinterbil finns inte. Iallafall inte om du går på 240-serien. Jag har haft ett antal japaner som alla haft problem med urlakade batterier vid kyla samt dörrar som fryser ihop och inte går stänga när man väl lyckats öppna dem. Visserligen kommer jag från norra sverige ursprungligen, men jag vill nog ändå hålla mig till volvo vintertid även om jag bor i Uppsala-området numer.
"With a gun barrel between your teeth, you speak only in vowels"
Okej mening med dett var att få lite tips då jag inte har koll på de billigare bilar som har bakhjulsdrift ! som jag skrev. när man söker på blocket så vill man gärna veta vad man ska leta efter. inte många precis som skriver bakhjuls drift eller liknande.
Sen att det finns fler trådar om detta är säkert möjligt. men det är ett forum att diskutera på. Sen varför jag inte vill ha volvo är för jag inte gillar märket volvo. visst de är billiga och bra vinterbilar men jag har sagt att jag ALDRIG ska äga eller köra en volvo så därför söker jag INTE efter volvo. precis som många hatar mercedes eller hatar japanare så gillar jag inte volvo eller saab.
Tack för de övriga tipsen ! fler tips mottages gärna.