vill du att jag talar om vad som händer om du börjar plasta direkt på den eller vill du testa förs ;-)
det var det jag var rädd för =/ men i värsta fall får man lägga ett lager byggskum ovanpå för det smälter inte... har Redan provat det
Det är ingen som vet något leraktigt som inte väger så mycket för att jämna ut luftgropar?
alla sätt är bra utan de dåliga säger de, testa med att sätta silvertejp tror det är lättare än att hålla på med byggskum. Men testa på en vanlig bit först för silvertejp grejen har jag bara hörttalas om inte hunnit testa själv än
Okej,, det var ju en smart sak då kan man ju ta bred maskerinstejp o lägga några lager
hmm kanske testa på en annan bit först känns som maskeringstejp är för tunnt och att det rinner igenom
joo det ska jag Hittade annars Aluminiumtejp Tunn aluminiumfolietejp på skyddspapper. Lämplig vid hopfogning och skyddslindning av icke ledande material. Fuktskyddad tejp med UV-, värme- och åldringsbeständigt akryliskt häftämne. Tål under kortare perioder temperaturer upp till +120 °C. Längd: 25 m. Bredd: 50 mm.