Grejjen med projekt är väll att man ska använda händer å hjärna å göra något eget, inte köpa en färdig bil? =P. Tveksam om det är en av dom riktiga btcc bilarna som har rullat på banorna...
Blev lite gjort i garaget idag. Glömde både mobil och kamera hemma så bilder kommer imorgon. Strävorna som går från huvudbågen till hjulhusen blev klara. det tog en stund innan jag fattade hur jag skulle göra för att skarvarna skulle bli så bra som möjligt.
köpte mig en M56H med en Quaife diff i för måttliga 2500:-, det tyckte jag va lagom.
Blev lite gjort i garaget idag. Glömde både mobil och kamera hemma så bilder kommer imorgon. Strävorna som går från huvudbågen till hjulhusen blev klara. det tog en stund innan jag fattade hur jag skulle göra för att skarvarna skulle bli så bra som möjligt.
köpte mig en M56H med en Quaife diff i för måttliga 2500:-, det tyckte jag va lagom.
Ha det /B
2500? snuskigt billigt! vem hade stulit den? haha. nej men grattis till ett bra köp:)
Haha gött att du har laggt in ditt projekt här på garaget nu kusin! Lycka till. Kom ner till jobbet någon dag så kan vi kolla på laserskärning till "spacern" samt att du får visa nya fälgarna!
Nu är det slut med baksätes passagerare! jag och Johan gjorde ett litet ryck igår kväll/natt men buren. bara stagen för "A-stolpen" och dörr strävan kvar samt helsvetsning.