4276
Sök

M3 Limited Edition ????

214 Inlägg
20 oktober 2008
Trådstartare
Är det någon som vet lite mer om min modell är ganska ny på fronten av vad som menas med m3 limited edition roll

vad jag har fått höra är att hela chassit kommer ifrån en m3 och motorn från en 325:a smile
detta ska tydligen vara någon jubileums modell ifrån -94

VW Beach Buggy 1300 projekt.
Snälla alla jävla 740 med japsdämare som tror bilen går lika bra som den låter lägg ner!

DFFL
9 020 Inlägg
20 oktober 2008
lol, du har blivit blåst.
Det är en helt vanlig 325, om möjligt med lite fabrikslullull.

EDIT:
För att förtydliga så finns det inget som heter 325 M3 limited edition.
Du har en fabrikssänkt 325 helt enkelt.
Senast redigerat av FireTraXX (20 oktober 2008)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

ElectroRaggare
885 Inlägg
20 oktober 2008
En 325 med M-optik?

Men tyvärr förmodligen en hittepåmodell..

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!

214 Inlägg
20 oktober 2008
Trådstartare
tkr jag är konstigt eftersom reservdelar måste jag köpa som om det vore en m3:/ fast som sagt hade aldrig hörtalas om modellen förut:P
men visst lät det konstigt blåst har jag inte direkt blivit för jag gav inte så mycket för den:P

Snälla alla jävla 740 med japsdämare som tror bilen går lika bra som den låter lägg ner!

DFFL
9 020 Inlägg
20 oktober 2008
MikeyMouse skrev:
tkr jag är konstigt eftersom reservdelar måste jag köpa som om det vore en m3:/ fast som sagt hade aldrig hörtalas om modellen förut:P
men visst lät det konstigt blåst har jag inte direkt blivit för jag gav inte så mycket för den:P

Jag menade inte att du blivit blåst p.g.a. hur mycket eller lite du betalade.
Utan för att du gick på någon skojares usla säljsnack, som tydligen funkade.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

neckwomen_88
20 oktober 2008
e36 fanns väl med m-chassi från fabrik?

214 Inlägg
20 oktober 2008
Trådstartare
Funkade och funkade:P hade köpt bilen även om det inte skulle vara M3 limited edition:D gjorde inte så stor skillnad tyckte bilen var i bra skick:D

bra att få det bekräftat att det inte är någon sådan modell:D

Glömde nämna att det står även m3 motorsport eller nått sånt ute på bilen typ på listerna och sånt
EDIT:
Som sagt har ingen aning:P
Senast redigerat av MikeyMouse (20 oktober 2008)

140 Inlägg
20 oktober 2008
Har aldrig hört om någon sån model??
men fronten du har är inte en M3 front
fin bil annars!!

Problemet med ekorrhjulet är att även om man lyckas springa fortare än alla andra, så är man fortfarande bara en ekorre.

214 Inlägg
20 oktober 2008
Trådstartare
hittade den här på blocket stämmer ganska bra överens med min bil
http://www.blocket.se/vi/17721348.htm?c … amp;last=1
men som sagt vet ej om han också är en "bra" försäljare:P
CI limited edition x)

1 703 Inlägg
20 oktober 2008
Bakrutespoiler och kromade m3speglar, där har vi nån som tänker outside the box....

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
20 oktober 2008
men om det är en modell av en limited bil så ska det stå samt vilken nummer i serien som bilen är byggd... som s80is limited...

2slow

DFFL
9 020 Inlägg
20 oktober 2008
azid skrev:
men om det är en modell av en limited bil så ska det stå samt vilken nummer i serien som bilen är byggd... som s80is limited...

Eller Audis DTM, i B5:orna så står det X/200.

Russel Crowe, Gladiator.

1 703 Inlägg
20 oktober 2008
Eller som Vw när de vill sälja väck ett gammalt sunkigt lager av nån utgående modell.
Döp den till nåt tufft, typ Pink Floyd, Manhattan, eller nåt annat überfränt. Det lurar alltid nån stackars gråhårig gubbrockare.

2 668 Inlägg
20 oktober 2008
FireTraXX skrev:
azid skrev:

Eller Audis DTM, i B5:orna så står det X/200.

precis..

om jag går till mig själv skulle jag ifrågasätta sånt där larv på en gång... limited eller annat lullul upp till bevis säger man lite snällt

2slow

2 668 Inlägg
20 oktober 2008
henkebenke skrev:
Eller som Vw när de vill sälja väck ett gammalt sunkigt lager av nån utgående modell.
Döp den till nåt tufft, typ Pink Floyd, Manhattan, eller nåt annat überfränt. Det lurar alltid nån stackars gråhårig gubbrockare.

haha jaha därför dom ser så coola ut dom fabriksdekaltrimmade golfarna ifrån sent 80tal

2slow

219 Inlägg
20 oktober 2008
m3lunde skrev:
Har aldrig hört om någon sån model??
men fronten du har är inte en M3 front
fin bil annars!!

Det är väl ändå M3 front på den!

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
20 oktober 2008
Varför heter det M3 Limited Edition när det är en 325a? :S

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

3 059 Inlägg
20 oktober 2008
De e ju bara säljaren som kallat bilen så för det sitter m3 paket på den.
Läste i din info om bilen att den har "M3 kaross".. Finns inget som heter M3 kaross. Coupe heter den (2 dörrars)

Möjligt att det sitter lite annat eftermonterat av säljaren osse som bromsar o sånt kanske..

Det finns därimot riktiga M3 som är gjorda i Limited Edition.
Senast redigerat av Smajly (20 oktober 2008)

214 Inlägg
21 oktober 2008
Trådstartare
jag tror fortfarande att detta är gjort på fabrik:P vem är så dum att dom byter lister och dörrhandtag och allt sånt wink haha okej då det kanske är påsatt efteråt

neckwomen_88
21 oktober 2008
fråga på autopower istället...

dom VET!

Sök