själv pluggade jag från 15 aug 2007- 15aug 2008, bara för att ha något att göra, och jag ville gå den utbildningen.
Men har inte fått något jobb ändå, men man ger inte upp. Söker alla jobb som jag vet att jag kan få söker ej då Läkare och sånt, men svårt att komma in på marknaden igen.
Är utbildad lackerare och nu när det är en liten kris så dom flesta verkstäder jag varit på dom har lite och göra och har inte pengar för en till. Men det ska väl vända snart. Funderar på lastbil kort men så jäkla dyrt, och sen är frågan om krisen håller i sig då måste det väl påverka dom som kör lastbil, folk köper mindre då måste ju affärerna köpa in mindre.
Har letat efter en ny utbildning men ej hittat någon som man vill, bara en massa IT utbildningar och matte är man inte bra på knappt man fick G i matte A
Okej det är surt att sitta hemma, men försök att göra något åt det, sätt upp lappar i affären att du kan passa folks hundar, kanske inte tjänar så mycket men du gör något, passa barn, sen tar du det svart bara, blir billigare för alla. Var bara en ide till alla fritidsforskare.