Hoevding skrev:
Tycker det ser grymt bra ut, dock är jag lite skeptiskt till det röda. Men det är bara för att vit-svart-röd är en rätt så säker kombination som alltid funkar vilket gör den rätt så vanlig.
Jag skulle förmodligen kört på något annat färgval med detaljerna, men alla har ju inte samma smak som tur är.
Trots det så får bilen full pott av mig, verkligen bra jobbat!
Tackar!
Samma här är lite halv skeptisk mot det röda.. ärför är det kul & höra vad andra tycker
Ska låta det sitta ett tag får o låta det smälta in och sen se vad vi gör...
Om man säger så här, är nog inte sista gången åker in i lackboxen hehe
Elda skrev:
Det röda på grillen var inte najs, det blev för mycket med rätt galler och ram, om du har svart/vit ram blir det nog snyggare.
Kul & höra åsikter kritik.
Din ide lät ganska bra också
jag ville första bara köra allt svart och vit men lackarna ville testa nåpgra färger vart den här av dem olika dem lackade delarna med..
men är är ej spikat vad det blir ännu
Time will tell...
CarpeDiem skrev:
Kanonjobb på lacken
//CarpeDiem
Tackar!
Kul att du gillade den ens fast bilen ej är färdig ännu
Ena skrev:
Mötte en liknande bil i Danmark den 10 Juni och jag höll på att flyga av vägen... men det var inte du.. Den var ju i orginalskick om man jämför med din.
Bilen är riktigt grym men jag är som några andra skriver osäker på det röda. Då hade jag nog hellere lagt en kolfibergrill och antenn och lagt en svag toning som Erick har på huven på sin skyline här på garaget i någon passande färg.
Mvh. Ena
Hehe nää Danmark har jag ej hunnit med ännu med bilen
Men kanske i sommar.. har du länk till det? (Ericks bil)
Alla tips e uppskattade
Kul att du gillade den annars!
Sen Kommer bilen nog ändras på fler gånger under min tid med den som sagt hehe
MrInfinity skrev:
Snyggt! Jag tycker du ska behålla det röda.. det är bra att någonting sticker ut lite
plus att folk får lite att irritera sig på
Tackar!
Ja alltså på bilderna syns ej djupet i den röda färgen alls och sen när solen skiner på den oj då blir den riktgt porrig tycker jag!
Men det har ej smält in än hos mig så e tveksam till om den passar till helheten..
Men ej bestämmt mig ännu vi får se helt enkelt
LordWood skrev:
Jag skulle nog skippa den röda grillen men annars den det jätte bra ut :-D
Tackar !
Vi får se tack för kritiken om du har nåt förslag på nån annan färg skriv gärna det
Så dålig fantasi just nu...
Rawad skrev:
Ser sjukt snygg ut o går minst lika bra oxå
grymt jobbat o båda tummarna upp för dit bygge.
MVH/Rawad
Oj då Tackar det värmer o Höra efter allt slit!
Din e ju grymt snygg den med! vi får testa köra lite sen när det e torrt också jag var ju chanslös i startern igår hehe
tack för all kritik och kommentare komm gärna med fler!
Har ni ideer gällande färg på grill osv skriv gärna det med
har ni möjlighet till photoshop ännu bättre
Mvh// Michel