3365
Sök

Bmw e30 fantaster se hit! vad är det flr frontspoiler?

bira bira bira,bärs bärs bärs!
313 Inlägg
29 oktober 2008
Trådstartare
ja som rubriken lyder vad har jag för frontspoiler? det är ju iaf ingen M front ...

http://www.garaget.org/?car=109370&image=1052130

///Widell

Körv
3 535 Inlägg
29 oktober 2008
Jadu.. Kanske från någon annan bmw?

Truckdriving Man

Gödseldräng
4 529 Inlägg
29 oktober 2008
decib3L skrev:
Jadu.. Kanske från någon annan bmw?

försöker du skriva i alla trådar i forumet ? wink

313 Inlägg
29 oktober 2008
Trådstartare
Nödvändiga inlägg....jätte kul!

///Widell

Körv
3 535 Inlägg
29 oktober 2008
Alltså, med mitt inlägg menade jag om det kanske var från någon e34, eller e28 kanske? vad vet jag, det är du som äger bilen.

Truckdriving Man

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
29 oktober 2008
https://www1.garaget.org/archive/17/16154/109370/109370-1052130.jpg

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

3 059 Inlägg
29 oktober 2008
Ja den ser ju inte ut att passa så bra.. Iallafall var det inte snyggt monterat. Ser ut att vara avkapad vid sidorna om nummerplåten..
Den svarta listen ser ut att blivit helt krokig efter montering för den var rak o fin på bilden utan spoiler..

313 Inlägg
29 oktober 2008
Trådstartare
decib3L skrev:
Alltså, med mitt inlägg menade jag om det kanske var från någon e34, eller e28 kanske? vad vet jag, det är du som äger bilen.

Aha du menar så=)... därför jag frågar är för att jag inte vet:P

///Widell

313 Inlägg
29 oktober 2008
Trådstartare
Smajly skrev:
Ja den ser ju inte ut att passa så bra.. Iallafall var det inte snyggt monterat. Ser ut att vara avkapad vid sidorna om nummerplåten..
Den svarta listen ser ut att blivit helt krokig efter montering för den var rak o fin på bilden utan spoiler..

Inget som är avkapat! krokigt va det visst redan ifrån första början eftersom kofångaren fått sej en törn...är därför det se lite knepigt ut nu. luckhålet är inte så vackert etersom spoilen va trasig så jag plastade ihop den och ville inte plasta för mkt så luckan inte går dit...

///Widell

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
29 oktober 2008
jag tror det är en takvingen till en transit roll

kunde bara inte hålla mig.... men det kanske är nån B front, alltså nån mindre känd lite billigare front eller nått eftersom ingen verkar känna till den och vi inte har sett den förut smile
Senast redigerat av _Glenne_ (29 oktober 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

313 Inlägg
29 oktober 2008
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
jag tror det är en takvingen till en transit roll

kunde bara inte hålla mig.... men det kanske är nån B front, alltså nån mindre känd lite billigare front eller nått eftersom ingen verkar känna till den och vi inte har sett den förut smile

hehe jao! eller så äre en värstingmodell som bara tillverkats i 20exemplar i sverige;)

///Widell

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
29 oktober 2008
hehe jao, kan va så med..... ingen på gorg verkar ju veta vad det är heller roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
313 Inlägg
29 oktober 2008
Trådstartare
Njäe ingen sabb skulle ja tro:P... känns för bra passform för det:D

///Widell

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
29 oktober 2008
widell1111 skrev:
Njäe ingen sabb skulle ja tro:P... känns för bra passform för det:D

nedre delen liknar iaf cse, tongue

3 354 Inlägg
30 oktober 2008
hittade en liknande front på schmiedmann.se det verkar inte vara org bmw front. kunde inte ladda upp bild då de var för små

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

3 059 Inlägg
30 oktober 2008
widell1111 skrev:
Smajly skrev:

Inget som är avkapat! krokigt va det visst redan ifrån första början eftersom kofångaren fått sej en törn...är därför det se lite knepigt ut nu. luckhålet är inte så vackert etersom spoilen va trasig så jag plastade ihop den och ville inte plasta för mkt så luckan inte går dit...

Aha okej..

187 Inlägg
16 november 2008
det är en bmw e30 dtm-front som kostar ca 2000kr

313 Inlägg
16 november 2008
Trådstartare
Noo-Fear skrev:
det är en bmw e30 dtm-front som kostar ca 2000kr

Jasså, det va inte illa... Vet du vart dom säljs? hur vet du föressten att det är en sån:D?

///Widell

187 Inlägg
17 november 2008
för är inte blind och deras dtm bil hade just en sån där front och den heter dtm-front finns lite här och där faktiskt  testa schmiedmann.se  dom har mycket saker

Sök