ett tipps..kolla kylspray på garaget han har LÄTT den stilerenaste saaben..och han pissar på dom flesta..
sen kan du ju köpa 19tummare sänka den aero paket inklusive vinge hel tona runt om och TRIMM!!!
Aa han hade en fet bil
sänka åå tona den ska iaf göras, den andra är väl nått man får ha i baktanken ett tag till då jag bara är student åå inte har råd till så mkt, då man gärna oxå lägger pengar på kanske lite mer än bilen men till hösten så blire 18-19" fälgar satsar jag på
Idag så har jag köpt lite godis till bilen. Vart: magic rings, Nät till grillen och hajfena antenn. Sen hade inte mekonomen öppet så inge toningsspray vart det, men kommer lite senare i veckan eller till helgen
ögonlocken är ju inte Så vackra.. Men nummerplåten kan du ju ta ett papper, blöa upp sen gå över rosten som runnit ner på skylten så enkelt och gör så stor skillnad.
Jo men ska ha dom får att inte ha ett glapp mellan lysena åå huven Sen funka det bra att få bort rost rinningarna på skylten Tack för tipset
Sen har jag nu köpt svart toningsspray till lysena. Så ska fixa dom nu vilken dag som hellst när jag får tid Men är det bara plocka bort lysena göra rent åå spraya lr måste man tänka på någe specielt?
Men jag tänkte inte ha dom kolsvarta, bara tona dom lite lätt. Så ska ju fortfarande finans reflex åå så, sen äre bilar som har tonat orginal (som min förra bil) men jag vet itne. är dom så hårda på det? hehe
Min kompis kom inte igenom besiktningen med tonade bakljus.. Han fick låna mina. Så köp ett par extra och sätta på till besiktningen om du ska tona!
Kolla mitt Projekt: SAAB ng900t - "devil eye project" Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Nu så har jag tonat bakljusen också, vart ett jävla jobb att få ur dom i luckan. Fick ta bort i princip allt där, det ända bra jag kan hitta i det är att jag fick i ordning där man låser upp luckan med nyckeln hehe
Nu så har jag tonat bakljusen också, vart ett jävla jobb att få ur dom i luckan. Fick ta bort i princip allt där, det ända bra jag kan hitta i det är att jag fick i ordning där man låser upp luckan med nyckeln hehe