2616
Sök

vad ska ja göra med min bil??

14 Inlägg
30 oktober 2008
Trådstartare
#21
alla idioter som bara klagar på saab kan skita i att säga nått alls, ja la in detta för att ja ville ha tips inte massa skit om vad "ni" tkr om saab:mad:    till det bra: tack så mkt för alla bra tips skriv gärna fler tips till mig om ni kommer på något det uppskattar ja ha d gött haj mvh saabt:D

730 Inlägg
30 oktober 2008
#22
Jag tycker du skall börja bygga lite egna grejer ? få lite unikt.. bygga ett snyggt diskret scoop på huven ? gälar ? och självklart som alla skrivit tongue sänkning toning osv wink

Fölkesberg Racing =)

2 271 Inlägg
30 oktober 2008
#23
Håller med om vad det flesta säger, en nätgrill kanske? finns väl på speedparts?


41 Inlägg
30 oktober 2008
#24
johansson motorsport har ett snyggt kjolpaket till 900/9-3. och vinge på taket passar jäkligt bra på 900/9-3

----------------------------------------------------------------------------------------------------
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan, kort och gott en Göteborgare

Evolution Garage
1 299 Inlägg
30 oktober 2008
#25
hmm måste nog även jag säga att det är en väldigt vanlig bil, med begränsade stylingsmöjligheter om du inte göra egna kjolpaket m.m... Så därför tycker jag att du ska göra såhär! big_smile

behåll bilen original utseendemässigt, sätt på takräcken å dragkrok... sen jobbar du utav bara fan, å gör en resa till stefan å ronny å de andra goingarna på speedparts å säger, nu ska min saab gå snabbt big_smile

Å sen kör du ifrån alla överstylade riskokare! big_smile

Sky´s the limit...

2 271 Inlägg
30 oktober 2008
#26
Rushman skrev:
hmm måste nog även jag säga att det är en väldigt vanlig bil, med begränsade stylingsmöjligheter om du inte göra egna kjolpaket m.m... Så därför tycker jag att du ska göra såhär! big_smile

behåll bilen original utseendemässigt, sätt på takräcken å dragkrok... sen jobbar du utav bara fan, å gör en resa till stefan å ronny å de andra goingarna på speedparts å säger, nu ska min saab gå snabbt big_smile

Å sen kör du ifrån alla överstylade riskokare! big_smile
Klockrent!!!big_smile


6 Inlägg
29 juni 2009
#27
Hallå


Driver
2 111 Inlägg
29 juni 2009
#29
Finns många... = go crazy...

https://www1.garaget.org/gallery/archive/6179/697159_aout9i.jpg
moddade "saabt" saab. Se det som en utmaning? wink...

wink

Original bilden/bilen:
https://www1.garaget.org/archive/103/102320/118357/118357-1448507.jpg
Senast redigerat av Janken (29 juni 2009)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"


Sök