31 december 2008
Trådstartare
Nu kommer det nya bilder på bygget, efter 47 dagars jobb i långsam tempo så har jag hunnit göra en del saker med bilen, mycket jobb har gjorts, har svetsat, lagat rost o plastat en massa delar, så jag tänkte slänga upp lite bilder på hur bilen ser ut i dags läget!
fick kapa bak stötfångaren för att kunna plasta breddningen
fick starta den med start kablar efter att den har stått ett tag
ser ut som att jag har fått punktering på hjulen, men nej det är ju 30 på däck profilen =P
låter han gå så batteriet laddas en stund, jo jag har batteri laddare men orkar inte ladda den på det viset.
profil bild
dålig passform på polsk plast, fick kapa o plasta om så att kanterna sitter bra vid strålkastarna
bör nog sänkas med 30mm o på med 25mm spacer
60mm sänkning o 30mm spacer blir bra då ![smile](img/smilies/smile.png)
vingen börjar ta form nu ![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
ska bara plasta bak sidan på vingen sen ska jag börja med bak lyserna, gissa vilka lyser ska åka på de e bara runda o kommer från en japs bil så gissa va det blir då ![smile](img/smilies/smile.png)
profilbild igen
ska nog börja slipa lite där jag har plastat så man kan börja spackla då, bak partiet e kapad för att 20 tummarna tog i samt breddning fick inte plats
japp den tar i på fram hjulet vid höger sväng så den måste kapas lite o plasta breddningen på den, det är ju det som är dåligt med polska spoiler, DÅLIG PASSFORM inget stämmer någon stan så man får kapa o plasta om o om flera delar tills det passar
fick kapa vid strålkastarna o plastade om för att få stötfångaren på plats på lyserna som den bör sitta inte som de andra som bara slänger på o sen hänger den under lyserna
bilen har en massa olika färger men men ser hur det kommer att bli till slutet
nu va det spacklat på taket, så ett par lager fin spackel o lite slip sen e det färdigt
vingen är plastad på över sidan
får bli en bonus bild på fälgarna ![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Nu hinner jag ju med en uppdate innan nyårs skiftet
![smile](img/smilies/smile.png)
Gott nytt år på er alla gott folk, ha det riktigt gott
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Vi tycker olika vet jag, that's it