Har spännt tyg runt bafflarna nu=) Så nu ska de börja plastas men har inte bestämmt mig ännu om jag ska plasta hela dörrsidan o lacka allt utom där de e tyg nu o klä det rött:/
Inte bestämt? Du behöver ju inte ens fundera, det vore ju skitsnyggt!
Hehe nä jag tror nog också de kommer bli snyggt får se ska tänka lite till på det men tackar så mycket=)!
Klippt bort överflödet med tyg nu var i garaget i helgen men fick inte så mycket gjort började plasta ena dörrsidan men e för kallt de härdar inte hittar inte sladden till bygg fläckten så ska köpa en ny så jag kan få rätt på dom=)
nice de går framåt se till at få fram en längre kabel så du kan fortsätta plasta mvh robin
Hmm nja e like besviken ville ha mera gjort i helgen men inte lätt att o sätta på kjolarna när man e själv osv ju:/.. Men men ska fixa fram en sladd till nästa helg så ska de plastas!
Tråkigt där med sleepy eyesen, Har en polare som hade i stort sätt samma fel men sedan så plockade han isär allt igen och gjorde om det, Och sedan funkade det^^
Så tycker du skall ta en extra titt igen så du inte gjort något fel Ser för övrigt mycket fint ut, Ha det bra
Tråkigt där med sleepy eyesen, Har en polare som hade i stort sätt samma fel men sedan så plockade han isär allt igen och gjorde om det, Och sedan funkade det^^
Så tycker du skall ta en extra titt igen så du inte gjort något fel Ser för övrigt mycket fint ut, Ha det bra
Aha okej ja då får jag testa det igen=)..Skummt som fan kollade flera gånger men men kan kanske vara att texten var på engelska kan inte fatta allt ju haha;P.. Men men de e inga större problem än att testa sig fram tills de går ju=)
Kul med lite stereo-pryttlar i 200orna:) Riktigt tacksamma bilar att bygga ljud i. Vad är det för prylar du stoppar i?
Ja de e skoj dom flesta lättar dom bara men jag vill gärna ha lite ljud också ska höras när man kommer inte bara moter ljudet då:P.. Ja de e dom verkligen har dock inte byggt basarna i rätt storlek på lådorna gick mer på utseendet men de dunkar rätt bra faktikst ändån=) De e orion wwc som jag har stoppat in i den=)