Nyss hemkommen från Las Vegas och SEMA Motorshow 2008, grymt bra mässa, stor som FAN..riktigt roligt o kolla på bilar i USA då deras kvalite på byggen och lackeringar håller en mycket högre kvalite än den i Sverige! Här får Ni ett urval av bilder som jag knäppte..OBS! att jag är en glad amatörfotograf, så skit i kvallen på bilderna o njut av de Ni får se istället !
S2000 CR
Jag va rätt nöjd vid tillfället
SEIBON´s mycket trevliga monter innehöll mycket godis
Chip Foose monter, här snackar vi kvalite ! försökte få bild på han, men jag är för kort o folkmassan va enorm
S2000 <3
<3 <3 <3 !!
Sjukt snygg lack !!
Min personliga favorit på mässan!! Så mycket tid, kärlek blodsvett och tårar nerlagt på denna skulle ja gissa !! o framför allt PENGAR!! Kolla graveringen på allt som är kromat !!
Så sjukt läckert!!
Lamborghini Reventon #12 av 20 tillverkade
42"
De kan inte bli mer manligt än de här..32" på en Hummer
Man sitter som gjutet i nya GT-R
SÅ snygg!!
Märks de att jag är Honda fanatiker ?
Så de får räcka från mej..fyll på med bilder, Ni som varit på mässan
vem som byggt den vet jag inte, men färgerna är ifrån Planet Colours, hyffsat ny färgleverantör (vad jag fatta de som iaf, min engelska e inte bäst ) som har alla sina färger i vatten, vilket inte dom andra typ House of Kolor inte har..
tjena.. jag var dar ocksa.. lagt in nara hundra bilder pa bilddagboken. . men jag vet inte om jag kan halla med om att den amerikanska byggkvaliten skulle va battre an hemma.. kolla in grillen pa bild 37, 350z med snygg lack.. vem staller ut en bil pa en stor massa(varldens storsta) utan att satta fast allt ordentligt aller atminstone fuska till det sa att det inte hanger lost..
kollar man sen pa lister o inpassningar pa bilar man lackat om brukar det glappa ordentligt o krokiga lister o sant... sverige har enligt mej mycket battre kvalitet pa sina byggen..
Fose Cuda, Den svarta Skylarken & impalan i slutet var ju inte fel Även fall impalan kanske inte riktigt var min stil, så var den ju enastående. Men det märks att det är lågkonjunktur Innan vart de "offta" guldpleterat
Som Cobrajet sa, Detta är ju drömmen för oss fordons entisuaster Måste dit ngn gång
tjena.. jag var dar ocksa.. lagt in nara hundra bilder pa bilddagboken. . men jag vet inte om jag kan halla med om att den amerikanska byggkvaliten skulle va battre an hemma.. kolla in grillen pa bild 37, 350z med snygg lack.. vem staller ut en bil pa en stor massa(varldens storsta) utan att satta fast allt ordentligt aller atminstone fuska till det sa att det inte hanger lost..
kollar man sen pa lister o inpassningar pa bilar man lackat om brukar det glappa ordentligt o krokiga lister o sant... sverige har enligt mej mycket battre kvalitet pa sina byggen..
sema o vegas ar ju helt perfekt annars..
mvh daniel
Inte lusst att länka dem hit på så vis --> [img]länken-för-enskild-bild[/img] ? Om du orkar, Då slipper du ju ladda upp varje bild på din sidag ochså^^
Suck prata om att man vill dit igen var där förra året en grym mässa nog den grymmaste av dom alla ska klart dit igen tack för att du delat med dig av bilderna, Å du är mässan grym vad tyckte du om Las vegas som stad shit man vilket ställe hehe
Mvh: Bertone
Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby
Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho