Joda jag har att gjort en del faktiskt men jobbat så mkt med bilen så jag vet inte vad jag heter nästan
Buren är klar, inte lackad ännu, sker imorgon hoppas jag.. skulle egentligen lackat de sista på bilen imorgon men färgreceptet har blivit omgjort vilket innebar att jag fick fel färg nu, men får ny på tisdag och då målas det sista på bilen.
Bilderna får tala för sig själva (typ):
Slipat klart bakskärmar
Lack av diverse delar som inte går att ha monterat när hela bilen lackas
Fy fan! Du ska vara mäkta stolt! Tror många andra skulle tröttna någonstans på mitten och nöja sig med ett halvdant resultat... detta är klass rakt igenom! alla tummar upp!
Jora, visst har jag haft mina dippar i motivationen, men fick göra det bästa av de, själv kommer jag inte riktigt överens med bakskärmarna men jag får ge de lite tid och se vilka reaktioner den får på utställningar osv, så får man se om man ska ändra nått eller inte.
Har iaf inte hunnit klart med allt på insidan men de får funka denna säsongen och så kan man få tillbaka lite motivation samt komma på lite vad man ska göra på insidan då jag inte riktigt bestämt mig xD
Mer bilder kommer så småningom, va ute å fota igår också men satt uppe till 4 inatt med dom bilderna som ja la upp inatt