3599
Sök

20" Ace Executive Stulna !

typ..eh..va?
582 Inlägg
22 november 2008
Inget nytt eller? Fan, va ju spännande att läsa denna tråden wink

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

147 Inlägg
22 november 2008
Jaag tycker så här.. har du varit i kontakt med polisen är det väl inte svårare än att ta kontakt med blocket ansvarig, och därmed få fram från vilket fast abonemang denna annons har kommit in ifrån. Sen ringer du till personen ifrångan...

Lycka till wink

1 150 Inlägg
22 november 2008
Kesler skrev:
sen så snackade han ju med snubben redan första dan, bara fråga efter adressen å plocka grejjerna..varför göra det svårt

jävligt lätt att va efter klok !kanske inte är så lätt om man inte vart men om nått sånt förut han gjorde vel de han trodde va bäst han skulle ju åka fast då var ju annonsen borta och inga svar ........men du verkar ju skit tuff och hård så du hadde klarat de nog roll

977 Inlägg
22 november 2008
Jag undrar om det inte var samma kille som jag ringde som sålde en uppsättning 20" fälgar här i Göteborg. Hade han en bild på Blocket.se på en Mercedes men skrev att de passade 850, S70, S60, V70 mm? 235/30/R20? Skulle ha 7800 kr om jag inte minns helt fel och skrev (eller om han sa det över telefon) att de kostat 14000 kr nya med däck? Har för mig att han kallade sig Nicke i annonsen.

Killen med idéer.
193 Inlägg
22 november 2008
-ekgbg- skrev:
Jag undrar om det inte var samma kille som jag ringde som sålde en uppsättning 20" fälgar här i Göteborg. Hade han en bild på Blocket.se på en Mercedes men skrev att de passade 850, S70, S60, V70 mm? 235/30/R20? Skulle ha 7800 kr om jag inte minns helt fel och skrev (eller om han sa det över telefon) att de kostat 14000 kr nya med däck? Har för mig att han kallade sig Nicke i annonsen.

Låter som den ja..

- True to the Source -

Brum säger bilen.
394 Inlägg
22 november 2008
Hadde jag varit i dina skor hadde jag ringet eller mailat killen och sagt "jag tar fälgarna!" kommer på en gång typ..  sedan hadde jag åkt dit. kollat. om det inte varit fälgarna så hadde jag gett killen en femhundring eller nått och förklarat situationen.. tror nog han hadde förstått dig..
Senast redigerat av Psychotic (22 november 2008)

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)

3 650 Inlägg
22 november 2008
lelleal skrev:
Kesler skrev:
sen så snackade han ju med snubben redan första dan, bara fråga efter adressen å plocka grejjerna..varför göra det svårt

jävligt lätt att va efter klok !kanske inte är så lätt om man inte vart men om nått sånt förut han gjorde vel de han trodde va bäst han skulle ju åka fast då var ju annonsen borta och inga svar ........men du verkar ju skit tuff och hård så du hadde klarat de nog roll

ärligt så fattar inget ett någe av det du skrev smile

VW Ägare
1 011 Inlägg
22 november 2008
Jag har en screenshot på annonsen om du skulle behöva det. Skicka din mail via PM så mailar jag över den.

Tog den för jag misstänkte att den skulle försvinna.
Senast redigerat av Eberlund (22 november 2008)

Henrik Eberlund

Ace Ventura
1 240 Inlägg
22 november 2008
Kesler skrev:
lelleal skrev:
Kesler skrev:

Då e vi 2... hmm

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
22 november 2008
Kesler skrev:
lelleal skrev:
Kesler skrev:

Nej jag fattar inte vad du skrev heller roll

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

Ace Ventura
1 240 Inlägg
22 november 2008
golfarn_nr1 skrev:
Kesler skrev:
lelleal skrev:

men suck.. De där skrev du enbart för att provocera.. Släpp de ist!

Meister
6 763 Inlägg
22 november 2008
Mycke skitsnack här. Vad ska killen göra om han säljaren inte har tid att visa grejorna? Han har ringt och ringt men inte fått någe svar. Sen att säga att han får skylla sig själv vad är de för jävla dynga? Är de hans fel att någon jävla pundare inte kan ge fan i andras prylar?

3 650 Inlägg
22 november 2008
Aruzo skrev:
golfarn_nr1 skrev:
Kesler skrev:

ärligt så fattar jag inte ett någe av det du skrev smile

sådär..redigerat ^^

Meister
6 763 Inlägg
22 november 2008
Kesler skrev:
Aruzo skrev:
golfarn_nr1 skrev:

sådär..redigerat ^^

Ta bort "ett" så ser de ännu bättre ut tongue

511 Inlägg
23 november 2008
nå vet någon nått mera nu då?

?

fälg fantast
1 086 Inlägg
23 november 2008
denna tråd är väldigt spännande, tycker synd om trådskaparen som blev av me sina fälgar, kul med folk som gärna ställer upp också,  angående dina fälgar så tror ja inte du ser röken av dom , såvida du inte ringer blocket kundtjänst så dom får snoka i annonsens IP om det nu är lagligt , men till nästa gång ÅK DIREKT ....mvh

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71

3 059 Inlägg
24 november 2008
Ja så går de när det ska vara en massa "duktiga" hjälpredor som mailar o ringer på sånna här annonser och säger till dom att dom säljer stulna varor och massa sånt skit.
Synd att inte folk kan låta trådskaparna som blivit av med sakerna sköta sånna grejor själv.. tipsa istället om ni ser grejorna på annons eller får erbjudande om att köpa billigt..

112 Inlägg
24 november 2008
Smajly skrev:
Ja så går de när det ska vara en massa "duktiga" hjälpredor som mailar o ringer på sånna här annonser och säger till dom att dom säljer stulna varor och massa sånt skit.
Synd att inte folk kan låta trådskaparna som blivit av med sakerna sköta sånna grejor själv.. tipsa istället om ni ser grejorna på annons eller får erbjudande om att köpa billigt..

Nu var det ju så att en av de "duktiga hjälpredorna" fixade fullständigt namn samt adress till trådskaparen. Utan honom hade han inte haft någonting att gå på nu när annonsen är borttagen.

Bära eller Brista?!

3 059 Inlägg
24 november 2008
Kjellander skrev:
Smajly skrev:

Nu var det ju så att en av de "duktiga hjälpredorna" fixade fullständigt namn samt adress till trådskaparen. Utan honom hade han inte haft någonting att gå på nu när annonsen är borttagen.

Ja läs igen.. Jag sa inte ALLA utan jag sa en MASSA. Det finns de som gör saker o ting lite diskret och blir till väldig hjälp.. men det finns en massa helt otroligt osmidiga också som gör mer skada än nytta.

Avstängd
232 Inlägg
25 november 2008
det är bara massa snack här nu där folk klankar ner på andra, HUR GICK DET FÖR TRÅDSKAPAREN OCH HANS FÄLGAR?!?!

Sök