4310
Sök

Hur jävlas DU med folk?

451 Inlägg
20 november 2008
Trådstartare
#1
Som rubriken lyder, de finns ju många sätt att jävlas på, allt från att hälla såpa i trappan till att ge någon punktering. Så vad brukar du göra och vad är det värsta buset du gjort?

Själv tycker jag att det är roligt på vintern då man kan gå ut med en kanna vatten och hälla över jobbarkompisens framruta när de är -20C ute, de blir alltid lika glad. En annan sak som jag skulle vilja göra är att dra ut sladden när en döv människa dammsuger, de skulle vara urkul.

451 Inlägg
20 november 2008
Trådstartare
#2
Pettan8 skrev:
T5Black skrev:
Som rubriken lyder, de finns ju många sätt att jävlas på, allt från att hälla såpa i trappan till att ge någon punktering. Så vad brukar du göra och vad är det värsta buset du gjort?

Själv tycker jag att det är roligt på vintern då man kan gå ut med en kanna vatten och hälla över jobbarkompisens framruta när de är -20C ute, de blir alltid lika glad. En annan sak som jag skulle vilja göra är att dra ut sladden när en döv människa dammsuger, de skulle vara urkul.
Sånt tyckte jag oxå va kul när jag var tretton år......
Jag sa inte att punktera däck var något jag brukar göra. Men om jag kände någon döv person så skulle dammsugs skämtet vara nr1 kan ja lova.

906 Inlägg
20 november 2008
#3
ojoj vilken humor, tur man ej har jobbarvänner som dig:)

=)

RS
886 Inlägg
20 november 2008
#4
T5Black skrev:
Som rubriken lyder, de finns ju många sätt att jävlas på, allt från att hälla såpa i trappan till att ge någon punktering. Så vad brukar du göra och vad är det värsta buset du gjort?

Själv tycker jag att det är roligt på vintern då man kan gå ut med en kanna vatten och hälla över jobbarkompisens framruta när de är -20C ute, de blir alltid lika glad. En annan sak som jag skulle vilja göra är att dra ut sladden när en döv människa dammsuger, de skulle vara urkul.
big_smile

Focus RS

Muttley
20 november 2008
#5
740Fors skrev:
ojoj vilken humor, tur man ej har jobbarvänner som dig:)
är de inte mer tur för han att han har kollegor som oss som ger igen tusen gånger värre?

451 Inlägg
20 november 2008
Trådstartare
#6
tkd_rille skrev:
740Fors skrev:
ojoj vilken humor, tur man ej har jobbarvänner som dig:)
är de inte mer tur för han att han har kollegor som oss som ger igen tusen gånger värre?
Hehe de är ju de som är roligt, så länge de inte gör ont på kroppen så är de roligt att se vad man får igen, för de får man ju räkna med=)

Muttley
20 november 2008
#7
T5Black skrev:
tkd_rille skrev:
740Fors skrev:
ojoj vilken humor, tur man ej har jobbarvänner som dig:)
är de inte mer tur för han att han har kollegor som oss som ger igen tusen gånger värre?
Hehe de är ju de som är roligt, så länge de inte gör ont på kroppen så är de roligt att se vad man får igen, för de får man ju räkna med=)
aa ja håller man på med hyss får man räkna med lite smärta tillbaka. de ger jag folk iallafall. de ska icke jävlas med mig på jobbet smile

181 Inlägg
20 november 2008
#8
några av busen vi gjorde när vi var i tonåren var när vi hade sett nån film så fick vi en idé att härma den..

Gick ut med hunden och plockade upp skiten efter den, la ner toa papper i påsen och la den på en trappan till någonshus, tände eld på den och plingade på dörren.. känndes rätt kul när dom släckte påsen genom att stampa på den smile

"Endast de bästa är gott nog." - Carl Benz - 1886

8 877 Inlägg
20 november 2008
#9
T5Black skrev:
Pettan8 skrev:
T5Black skrev:
Som rubriken lyder, de finns ju många sätt att jävlas på, allt från att hälla såpa i trappan till att ge någon punktering. Så vad brukar du göra och vad är det värsta buset du gjort?

Själv tycker jag att det är roligt på vintern då man kan gå ut med en kanna vatten och hälla över jobbarkompisens framruta när de är -20C ute, de blir alltid lika glad. En annan sak som jag skulle vilja göra är att dra ut sladden när en döv människa dammsuger, de skulle vara urkul.
Sånt tyckte jag oxå va kul när jag var tretton år......
Jag sa inte att punktera däck var något jag brukar göra. Men om jag kände någon döv person så skulle dammsugs skämtet vara nr1 kan ja lova.
Garanterat att den döva märker det lika fort som en hörande, så det sk skämtet går ju bort

Fotograf på tierpidag.se

FreddeK
20 november 2008
#10

1 963 Inlägg
21 november 2008
#11
Glapack på toasitsen är väl en höjdare, har aldrig provat men haha

Men are not born - Men are made

12 086 Inlägg
21 november 2008
#12
Felax skrev:
Glapack på toasitsen är väl en höjdare, har aldrig provat men haha
haha.. kan knappast tänka mig att de funkar men tanken får mig att lee big_smile

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
21 november 2008
#13
Felax skrev:
Glapack på toasitsen är väl en höjdare, har aldrig provat men haha
Superlim på toasitsen borde man också pröva wink

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

Häst
1 099 Inlägg
21 november 2008
#14
Brukar superlimma fast farsans kaffekopp på olika ställen här på jobbet.. Är ganska kul. smile

Än är inte den sista idioten född..

Forummoderator
10 576 Inlägg
21 november 2008
#15
Som en variant på att välta kor så kan man väcka fåglar med en laserpekare.  Nu är kanske sesången med fåglar inte på topp, men i bland sitter asen överallt och kraxar,  jag köpte en 100mW laserpekare och kan på hundratals meters avstånd tömma ett träd på fåglar ^^

synnerlgien användbart när de ockuperat trädet utanför mitt sovrum...

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

69 Inlägg
21 november 2008
#16
En av mina arbetsledare har en speciell kaffemugg som han är barnsligt förtjust i, pillar man på den dör man i princip.
Av en händelse så hittade jag en likadan mugg på en affär i stockholm, så jag köpte den.
Väl tillbaka på jobbet gömde vi hans riktiga mugg, den nya lindade vi in i en handuk och kastade den i backen.

Skärvorna la vi fint ut på hans skrivbord tillsammans med en lapp med budskapet "förlåt"

När han kom till sitt skrivbord så bröt helvetet lös!  och vi andra låg dubbelvikta av skratt.

Det var inte läge att löneförhandla den förmiddagen big_smile  men sen blev han glad när han kom tillbaka från lunch och muggen stod där hel o fin.
Senast redigerat av Jocke_lkpg (21 november 2008)

3 714 Inlägg
21 november 2008
#17
Jocke_lkpg skrev:
En av mina arbetsledare har en speciell kaffemugg som han är barnsligt förtjust i, pillar man på den dör man i princip.
Av en händelse så hittade jag en likadan mugg på en affär i stockholm, så jag köpte den.
Väl tillbaka på jobbet gömde vi hans riktiga mugg, den nya lindade vi in i en handuk och kastade den i backen.

Skärvorna la vi fint ut på hans skrivbord tillsammans med en lapp med budskapet "förlåt"

När han kom till sitt skrivbord så bröt helvetet lös!  och vi andra låg dubbelvikta av skratt.

Det var inte läge att löneförhandla den förmiddagen big_smile  men sen blev han glad när han kom tillbaka från lunch och muggen stod där hel o fin.
haha låter som nått jag skulle göra mohahaha big_smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Fisketokig
2 997 Inlägg
21 november 2008
#18
Fetta in handtag eller handskar på insidan är ju vanligt.

Även häfta fast handskar när de inte används, kul om man snabbt måste ha handskarna så sitter de fast med 5-10 stift av kraftigare modell tongue

Svart eltejp på fotoceller och ögon mm. Syns inte så lätt och kan bli rätt kul.

Rigga kaffeautomaten med en vinkel på röret och avsmalnande så det riktas rakt ut med skaplig stråle.

Kugga om reglaget på micron så den fortfarande visar 800W men står på defrost 90W. big_smile

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

9 Inlägg
21 november 2008
#19
fake?

69 Inlägg
21 november 2008
#20
solider666 skrev:
fake?
What ?! hmm


Sök