Har kollat runt lite .Nu ska östersunds kommun köpa tomten där yran campingen ligger.Så då vart de allmän plats.Så de ska inte va några problem att vara där.
okej gött. men det som är lite minus där är ju all jävla fågelskit som ligger överallt. känns inte så skönt att trampa in massa sånt i skorna å sen sätta sig i en bil. sen brukar det ju kunna blåsa rätt mycket där eftersom det är helt öppet. men annars är det jävligt fint å va där.
Fågelskit? Nje det tror jag väl inte. Fåglar brukar vilja vara vid ställen där dom bara kan gå ner i vattnet, utan att behöva flyga. Jag har inte reflekterat över att det skulle va fågelskit just där.. Jag kommer iaf åka dit ner, sen får vi se vilka som dyker upp
Har kollat runt lite .Nu ska östersunds kommun köpa tomten där yran campingen ligger.Så då vart de allmän plats.Så de ska inte va några problem att vara där.
okej gött. men det som är lite minus där är ju all jävla fågelskit som ligger överallt. känns inte så skönt att trampa in massa sånt i skorna å sen sätta sig i en bil. sen brukar det ju kunna blåsa rätt mycket där eftersom det är helt öppet. men annars är det jävligt fint å va där.
Fågelskit? Nje det tror jag väl inte. Fåglar brukar vilja vara vid ställen där dom bara kan gå ner i vattnet, utan att behöva flyga. Jag har inte reflekterat över att det skulle va fågelskit just där.. Jag kommer iaf åka dit ner, sen får vi se vilka som dyker upp
om sanningen ska fram så spelar det nog inte så stor roll vart man åker,,, kommer nog vara bilar både på travet, coop och campingen,,, och personligen hoppas jag att det blir ett jävla drag i stan,,,
bruka vara sjukt med fågelskit där. hade inval där förut å då var det helt onådigt med skit. men kanske inte har hunnit kommit en massa gäss då det är dom som brukar vara där. men som någon skrev så kommer det nog vara folk överallt. men vore extra roligt om alla var på samma ställe.
Har inte lagt märke till att de är massa fågelbajs där.Men de är väl bara att bestäma ett ställe o sen köra på de.Är ju bara 2 veckor kvar så de är ju dax att bestäma nåt eller?
Har inte lagt märke till att de är massa fågelbajs där.Men de är väl bara att bestäma ett ställe o sen köra på de.Är ju bara 2 veckor kvar så de är ju dax att bestäma nåt eller?
a jag tycker iaf att travet fungerar bäst då... ingen som brukar gnälla när man är där,, plus att det är asfalt,,
Jag tycker att vi ska vara på trav parkeringen i alla fall. Som sagt, det är ju nära till raggarn också, och det är ju där det brukar vara en massa fina bilar:)
Har alla missat att de är cruising i Sollefteå den lördan? Synd att de ska krocka...
Och? Det är bara att åka hit det i stället
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
travet blir det! Ingen aning vilken tid man ska bestämma, lär ju typ bara vara att åka dit någon gång under kvällen. bara det är en som ställer sig där så kommer det ju fler.
Men ska det typ vara nått speciellt ställe för lite finare bilar?