Ska titta på min flickväns storebrors golf III:a om en vecka. Har fått erbjudande om att köpa den för 25.000 och undrar om det verkar vara ett rimligt pris?
Lite info om bilen: Golf 1.8 GL -'95 18.000 mil Sänkt 18" alu-fälgar CD-radio Rostskyddat underrede DEFA-larm Mörkgrön (om nu det spelar nån roll )
Kan tillägga att flickvännen bror är besiktningsman så han har nog tagit väl hand om bilen. Flickan säger att det är hans ögonsten och att han helst vill sälja den till någon han känner så förhoppningsvis kan man lita på honom!
Jo jag har kollat en del på blocket, men priserna varierar rätt så mycket. Till exempel på de anonser du länkar till: 25.000, 22.000 och 40.000. Svårt att veta vad som är rimligt.
Kan det förresten stämma att det är 18" på en golf? Blir inte det väldigt tajt? Det är min flicka som sagt det och hon har ju inte riktigt stenkoll på bilar Ska bli spännande att se och köra den nästa vecka.
jaa, men den för 40000 va ju jävligt fräsch, om den du ska se är i närheten av det så är det väl bara att slå till antar jag..den du ska se på låter ju väldigt fräsch. ska väl mycke till för att nån ska blåsa sin systers pojkvän får man väl hoppas..