måste ju vara allas dröm att någon gång få säga vad dom tycker till farbror blå... 14 000 för bajsa och streta imot, lite jävla väl mycket kanske? som sagt, är man sopp gubbe så får man ju räkna med att man får lite skit på händerna
måste ju vara allas dröm att någon gång få säga vad dom tycker till farbror blå... 14 000 för bajsa och streta imot, lite jävla väl mycket kanske? som sagt, är man sopp gubbe så får man ju räkna med att man får lite skit på händerna
7 tusen per polis, idioten bet ju den ena polisen? och missbrukaren kunde ju vara hiv positiv. då är 7 tusen absolut ingenting.
Undrar jag också.. dom var ju flera poliser.. Och inte tror jag dom klätt å han naken.. Men tidningar skriver ju allt konstigt för stt få läsare.. Kan ju vara så att han bara gjort en liten kladd i brallan o kört ner handen där och sen råkat kladda lite på en polis.
7 tusen per polis, idioten bet ju den ena polisen? och missbrukaren kunde ju vara hiv positiv. då är 7 tusen absolut ingenting.
Han hade kunnat vara hiv-possitiv och det hade inte spelat någon större roll så länge han inte delat sprutor med bängen eller om dom hade dragit ned byxorna och fått den i *. Hiv smittar inte via saliv.
Han hade kunnat vara hiv-possitiv och det hade inte spelat någon större roll så länge han inte delat sprutor med bängen eller om dom hade dragit ned byxorna och fått den i *. Hiv smittar inte via saliv.
Hiv smittar även saliv, men risken att smittas via saliv är minimal. Det krävs i princip att den som smittbäraren kysser har stora sår i munnen. Men rent teoretiskt så är det möjligt. Men det finns andra sjukdomar som smittar via kroppsvätskor.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
det är inte bara vi vanliga dödliga som får ta skit av poliser, e tärtom ibland med
Lite onödig formulering. Lätt hänt att man kan tolka det översta som polisförakt. Jag har ännu inte fått ta skit av poliser, utan dom jag har träffat har varit ganska så trevliga.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
tyck exakt vad du vill, men du har totalt fel.
Förebyggande
Du skyddar dig mot hiv-smitta genom att undvika att komma i kontakt med viruset via blod eller andra kroppssekret.
inte stor risk men den finns och ingen vill ta den. dessutom är de inte enbart hiv som är risken utan massa andra elakartade sjukdomar.
Hepatit är en sådan sjukdom som inte är så rolig att få.
och missbrukare är ofast inte så hygieniska av sig.
Man kan kyssa en hiv-smittad utan att smittas, hiv smittas via blod eller sex, men inte av att bli biten. Det är basic och har så varit väldigt länge. Mest bara trött på all fel info som finns om sjukdomar. hiv är inte rabbies...
Man kan kyssa en hiv-smittad utan att smittas, hiv smittas via blod eller sex, men inte av att bli biten. Det är basic och har så varit väldigt länge. Mest bara trött på all fel info som finns om sjukdomar. hiv är inte rabbies...
så om den missbrukaren har tuggat något skit och har sår i munnen och biter en polis då kan man absolut inte smitta. jag vet hur de smittas så. finns fler äckliga sjukdomar man inte vill ha..
med tanke på hur de beskrev han i tidningen så kan man ju inte tro han är så hygienisk heller.!
så om den missbrukaren har tuggat något skit och har sår i munnen och biter en polis då kan man absolut inte smitta. jag vet hur de smittas så. finns fler äckliga sjukdomar man inte vill ha..
med tanke på hur de beskrev han i tidningen så kan man ju inte tro han är så hygienisk heller.!
HIV smittar väl visst via saliv? Ovanligt visserligen men har för mig att det stod nått sånt i tidningen för nått år sen om en polis som blev biten av en missbrukare och blev smittad.
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.