nästa uppdate blir typ runt nästa bidrags utbetalning nånstans mellan 19-25 feb ... så man kan beställa alla prylar som behövs för och få hybrid dumpen och fungera
tänkte göra en liten uppdate då skulle kolla till skicket på skit högtalaren som sitter kvar nån månad till pasasde på och göra en liten film på själva bilen så folk får se helheten hur den går typ är ju inte alla som kommer få se den i verkligheten så..
den enda skräphögtalare jag har i bruk en bild på sommar fälgarna Duemila som inte värkar va allt förvanliga skulle vilja ha lite tuffare=D
va allt för så länge om 1 vecka äre typ bidrag kanske de händer lite med hybrid dumpen;)
tänkte att de va dags för en liten uppdate igen va ute och pillade med tomgångsmotorn gjorde rent den körde el spray på kontakterna även gasspjälls kontakten märkte dock ingen skillnad tomgången är hur bra som helst bara att den dör vid från fullt ladd tills tomgång kanske läcker nånstans?..
lite bilder på grejjerna iaf
så när hybrid dumpen ska kopplas in ska jag skaffa alla silicon muffar nya och se om de blir nån skillnad tror ev nån sån är dålig värsta fall får man testa byta tomgångs motorn iaf men tror det är den som är problemet
då har jag fått mitt paket från kl racing med alla dump tillbehör tillräckligt för och få de funka nu sen fick jag tag på en relativt bilig slang 25 mm 1.10 meter ska stå pall för 10 bar
paketet då dump anslutningarna dumplock silicon muffs 25 mm 1.10 meter 10 bars slang allt som ska monteras
sen när allt e monterat och inställt rätt ska jag även göra en film på resultatet så ni får höra hur fint de låter