Vad för årsmod. ung? Om det gäller dom första ML så hade köpt X5 då det är jänkekvalite på mercan då det är där den är ihopsatt...Nya modellen ML hade jag utan tvekan slått till på
Kanske runt 02-04. Gäller bara att finna rätt bil med rätt historik. Priserna har ju rasat och det är nu man ska passa på. BMW´s Diamond black, den färgen är så snygg. Om man nu kan hitta en sån. Sen lite toning runt om så och lite crome detaljer så. *smack*
Fast så klart, en vit X5'a med svartttonade rutor är inte fy skam det heller. Någon som kan "shoppa" dessa två? Vore så nice.
Sett ett par ML med massor av Crome-bars, så snygga.
funderar sj på en x5a nu faktiskt.. kollat på priserna nu och a vad kan man säga.. det är sjukt mycket bil för pengarna.. sen ml mercan.. nja inte rolig att köra inte rolig att sitta i inte rolig att se på.. för min del blire nog en x5a fått en bud på min dodge så.. blir x5a ganska snart.. svart med svarta fälgar och kromkant.. ledlackat allt på bilen ska det vara med.. sen måste man gå för svart skinn innuti och ja som sagt.. rätt historik med... satsar nog på en 4.6is med den goda steptronick lådan