all heder till er som orkar o har tålamod att renovera på denna nivån...en annan kastar mutterknackaren genom rutan på innerdörren efter en knäckt pinnbult (det var en jobbig dag).
Min polare köpte er Pegga 206a hörde nå om att du skaffat bussen då men först nu man hittat hit, otroligt jobb du gjort med allt plåtjobb, inget halvdant gjort !!! har för övrigt en jobbar kompis som lever för gammla vw bussa och luftkylt, han har ägt en Vw splitbus 65a (tuttblinkers buss) som även denna gått hos polisen på tiden det begav sig, all tidstypisk utrustning kvar osv rikigt nice, tyvärr bytte han bort denna förra året, så rullar i tyskland nu hos en polare till han men fortfarande svenskreggad då den ska va kvar i registret, rätt kul bevara lite svensk polishistoria denna va även med på bugrun detta året ihop med andra splitbussar.
Tackar! Tanken va ju att den skulle komma ut nästa år men så blir nog inte fallet. Har liksom inte orkat och så får man väll inte göra för mycket heller för att inte tröttna, men snart kommer det väll ett ryck igen. (Hoppas jag)
Vilket jobb hehe Man blir ju sugen på att skaffa sig något objekt nu! Men i vårt lilla garage är det inte kul. Jag skulle vilja ha garage/verkstad i din storlek så man kan jobba med bil/bilarna, samt en lyft som underlättar oerhört mycket.
Tittar in med jämna mellanrum och lycka till med resten av folkan