Nu får du fan ta och ge dig, du uppför dig som en riktigt gnäll kärring
samt har du börjat hitta på lögner och anklagar folk hit och dit, nu har du börjat sjunka lågt,
och sen så svarar jag bara på hans frågor, ska du förbjuda folk att ställa frågor ???
sen vad andra säger det har inte med mig att göra, om nån har gjort reklam...
ta och gå in på
www.ampire.de sen kollar du deras åf och vem hittar du för sverige jo
www.multimedia-import.se det var väldigt svårt. ska nog ge dig länken också.
http://www.ampire.de/contact/locator_english.htmlsen när du ändå håller på att kolla upp mig då kan du ju ta och ringa armour automotive och fråga om jag är åf för dom,
nämen se på tusan det var jag ju,
hmmm vad ska vi hitta på nu då. du hade fel i allt, men måste ju vara skönt att hitta på lögner om andra.,
ska vi kankse be många kolla upp ditt företag, håller du kanske på med sneimport ?????
eller vänta.. tror du att jag bryr mig om ditt företag ?? ne jag gjorde fan inte det. gör va du vill inte mitt problem.,
men nästa gång du ska hitta på massa lögner kan du ta de tgenom pm eller ringa mig,
men du är nog kanske för feg för det och vågar bara skriv ut svammel på forum..
ha en bra dag, och hoppas du skäms ordentligt, för tycker detta var lågt även för dig.
jonash skrev:
1. Får man göra reklam för sina egna produkter numera på Garaget??
2. Är Ampire också en snedimport, liksom Orion är?
ORION köper man igenom dem som köper Orion från Armour Automotive. Allt annat är snett.
Anser jag, som befrämjar dem som verkligen är seriösa och som har den riktiga agenturen. Men ni avgör ju själva....
/Jonas