alltså är bilen ägd av en firma så kan dom ju visa papper på ägaren innan de ..elr firmor osv..kolla så datum stämmer /år på ett ungefär..
sen o köra de gör man ju alltid på egen risk..kan va bra o låta nån annan köra åt en,,du lär ju vilja ha den oavsett:Dså du kanske inte bryr dej i att servon e pajj,o turbon inte laddar osv:P
är alla papper i sin ordning bilen svensk reggad o kittet,varför skulle du inte köpa ?
sen om firman är känd i swe o har flera nöjda kunder?
why not?men ja skulle snacka me några av kunderna isåfall..
o höra hur de är,me garantier o sånt om deras pajjat..
sen skulle ja köpa mig en supra mkiv
ja man köper ju inte bilen för o göra polarna nöjda elr g.org
skulle köpa den som har låga mil,men de ska inte spela så stor roll..beror ju på vem som ägt bilen,men helst en orginal motor iaf..
risk me låga mil kan ju va att den e plågad utav fan o du får byta allt:)
sånt e ju kul..
då äre bättre me en som har gått lite ,men är jävligt ompysslad:)
sen fälgar..styling,,om man nu e ute eft sånt..
men de kan ju va bra o få ett fett kitt på bilen,me låga mil..bra lack,,men so??har man råd o köpa supran ska man ha råd o underhålla den me:)