kvittar nog hur de blir. blir nog skit vilket som sen volvo togbort bakhjulsdriften kan man inte påstå att modellerna blev nån höjdare och saab har jag aldrig tyckt om så=D
kvittar nog hur de blir. blir nog skit vilket som sen volvo togbort bakhjulsdriften kan man inte påstå att modellerna blev nån höjdare och saab har jag aldrig tyckt om så=D
på vilket sätt blev dom sämre?
Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem www.pro-racing.se
Är ju rätt kul med tanke på hur stora volvo var i käften angånde både framhjulsdrift, rak 5a samt balansaxlar? Innan dom själv började med det menade dom att framhjulsdrift var korkat. Att en rak 5a aldrig skulle kunna gå jämt, samt att om man inte kunde bygga en motor utan balansaxlar så kan man inte bygga motor?!
Dom ingenjörerna skulle nog bitit tunga innan dom sa det, menar om dom vetat vad som skulla ske!
Det kan du ju inte skylla Volvo för. Det får du ju ta med deras ingenjör. Sen balans axlar är det ju inte så många av motorerna som haft enda jag vet är B234 som haft
Det kan du ju inte skylla Volvo för. Det får du ju ta med deras ingenjör. Sen balans axlar är det ju inte så många av motorerna som haft enda jag vet är B234 som haft
Vem ska man skylla på då? BMW? Ingenjören representerar väl företaget och vice versa? Annars borde väl Volvo opponerat sig mot uttalanden? Motorn finns ju, precis som det andra jag skrev om! Menar också att folk kanske ska hålla emot lite med uttalanden om man inte vet nåt, varken om framtid eller funktion. Man ska ju inte skita i sin egen säng?
hahaha.
det var ju när dom börja med framhjulsdrivna bilar som dom börja bli bilar, innan var det bara traktorer.
Kan en sammanslagning rädda företagen så varför inte.
hahaha.
det var ju när dom börja med framhjulsdrivna bilar som dom börja bli bilar, innan var det bara traktorer.
håller med där komfort å allt är stor skillnad vid den årgången när det kom med framhjulsdrift.. den enda nackdelen är väl svängradien är skit kass men men hehe
Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem www.pro-racing.se
hahaha.
den dagen dom bygger en snygg bil me bakhjulsdrift så kan man KANSKE tänka sig att köpa en volvo elle saab men inte som de e nu iaf.
Kockrent sen dumpa tillvärkningen av suvar å xc bilar samt satsa starkare på mällan segmentet å små bilar samt bränsle snåla bilar med prestanda å väghållning där dom kan utrusta dom med 4X4 systemena som dom redan utväklat.
Precis, för enligt mig så är ju bakhjulsdriften bara bra när man ska leka och börna. Framkomligheten på vintern är ju annars värdelös.
Sen till topic, har svårt att se att volvo och saab går ihop. Men om det skulle rädda bilindustrin och jobben så varför inte.
Snyggare, roligare motorer, bekvämare o åka... låter inte som skit enligt mig iaf.
Precis, för enligt mig så är ju bakhjulsdriften bara bra när man ska leka och börna. Framkomligheten på vintern är ju annars värdelös.
Sen till topic, har svårt att se att volvo och saab går ihop. Men om det skulle rädda bilindustrin och jobben så varför inte.
Precis, bakhjulsdrift är roligt men det är inte jätteroligt på vintern. Sen tycker jag om nya designen och även motorer och sånt är väldigt trevliga! Go kvalité etc.
Jag gillar idén på ett sätt, det blir ju egentligen ingen skillnad mot att Volvo är Ford ägt och Saab ägt av GM .. utan att de blir systerbolag istället, kommer ju fortfarande vara 2 helt skilda bilmärken! Dessutom hade det inneburit att både Volvo och Saab blivit svensk ägda igen och det om något är väl ett väldigt stort plus?