fan det där ser ut o kunna bli ett riktigt fredags as ^^ synd att du bor så långt borta annars hade man velat sett bilen lite möjligtvis skuffa lite ideér fram o tillbaka
fan det där ser ut o kunna bli ett riktigt fredags as ^^ synd att du bor så långt borta annars hade man velat sett bilen lite möjligtvis skuffa lite ideér fram o tillbaka
tack hehe, jo hade hade varit något men nu fundera jag på att sälja den för jag har inte verkligen råd att fixa allt till nästa besiktning tyvärr, så de kommer troligen att blir en Corsa A med c20ne och f16 låda, sen lite trim på de med
tack hehe, jo hade hade varit något men nu fundera jag på att sälja den för jag har inte verkligen råd att fixa allt till nästa besiktning tyvärr, så de kommer troligen att blir en Corsa A med c20ne och f16 låda, sen lite trim på de med
är de så mkt att göra på den? en corsa låter ju skoj, men det blir mkt pengar av det med dessvärre:/ den där f16 lådan är ju inte heller gratis direkt. Kom billigt undan & köp en Sierra med pinto motorn, de håller eftersom de e samma komponenter som cossie samt att trimm är typ gratis. En kamaxel helt ny för 1100 låter inte fel. Då kan vi bolla ideér med varran med
Senast redigerat av AnderssonE30 (3 september 2009)
nej jag vet. dem e snorbilliga.. de ligger 5 vectror på skoten här alla med c20ne å f16 låda så de e ba att plocka de finaste... nja detta är nog ingen mening med denna mer... de e för mkt att göra för att få den genom besiktningen nästa gång, tyvärr...
om du ska sälja i delar så är jag intresserad utav en del saker
hehe det blev ändrade planer nu igen e på jakt efter en diff å drivaxlar nu
vi gjorde lite fel när vi svetsade denna diffen så nu måste jag ha en ny. sen gav sig vänster drivknuten under en fin burnis (A) men de gick loss på alla vexlar sen när ba höger sidan snurrade sen hehe