haha.. den där blicken känner man igen Fast då var den framför vindrutan xD
Hahaha xD
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Haha så skön bild, du får ställa fram *vad rådjur nu äter* så du får en stamgäst i jul
haha får göra det ... Vad äter dem? gröt ? Någon som vet ?
Gamla äpplen verkar gå ner iaf.
Bor en gammal gubbe några km från mej som har lagt ut en hög äpplen brevid vägen (av nån jättesmart anledning), har tappat räkningen på hur många gånger jag nästan frontat med rådjur där..
Man dödar ju inte enbart för nöjesskull, Det är ju grymt gott kött oxå=)
Skalmanen: jag skulle inte säga att det smakar som renskav men det är grymt gott, ganska annorlunda smak, Rådjur är nog det godaste man kan grilla på sommarn=)
Nej, jag vet.. Farsan har jagat i hela mitt liv... Men jag syftade mer på ditt inlägg som du skrev då det lät som att det enbart var för nöjesskull
HAHA ja jag e ju int så jätte bra på att formulera mig alltid:P Men en del verkar ju tycka att jakt e så otroligt taskigt mot djuren å det är det inte, Oftast så dör dem väldigt fort å behöver int lida! Då tycker jag mer synd om djuren som får åka djurtransport å bli uppstressade och int sällan att dem bryter att ben , sen när dem har kommit fram så söver man dem och sticker dem i halsen så dem tappas på blod!