Tja, köpte en framhjulsdriven Audi a4 B8 här om dagen med tanke på att bygga om den till A-traktor. Jag trodde att det skulle vara rätt så enkelt med viktning men stötte på lite problem. När jag viktade bilen så kom jag fram till att jag behövde vikta med ca 160 kg fram. Problemet med detta är att drivaxeln inte klarar av vikten, jag tog ut så mycket vikt som möjligt bak med det fungerar fortfarande inte. Min andra idee var att fylla bilen med så mycket skit som möjligt för att få den att väga 2 ton. Detta fungerar inte heller eftersom bilen inte klarar av så mycket last (Skulle ändå inte palla lägga så mycket vikt . Min tredje idea var att köpa en huv vid skroten och bygga balja och sen byta tillbaka till orginal efter regestrering men känner att det är ovärt med risken att bli påkommen med det. Nu sitter det helt enkelt stilla och vet inte vad jag ska göra. Om någon här har byggt om en framhjulsdriven b8 eller är mer kunnig än mig i detta området så är det bara att skriva alla ideer kommer i åtanke