En fråga bara, man ska helst inte röra en metallic lack innan man förgyllt den med klarlack sägs det så metallic kornen rör sig när man pillar eller lägger någon ovanpå dem som rubbar dem..
Men det kanske ni kände till när ni la på plasten på metallicen? aja bara en liten fråga jag fick i skallen då jag såg plasten! blir bra Mvh Kim
Vi gjorde på vårat sätt.. Så länge som Adrian varit lackerare så borde han veta vad han gör. Och allt blev bra.. Blev bra med handtagen med. Vi tog mycket mindre pearl än vad du sa att vi skulle göra. Ute i vanligt ljus syns pearlen lite om man kollar nära.. Men när det kommer annan belysning på så ser man den tydligt.. Speciellt över det svarta. Monteringen är klar och bilen är hemma igen, så nu monteras lister och lite annat.. Har tagit en hel del bilder sedan monteringen skedde.. Men dom kommer inte in förrän vi kommer hem igen, ikväll.
Vi tog mycket mindre pearl än vad du sa att vi skulle göra. Ute i vanligt ljus syns pearlen lite om man kollar nära.. Men när det kommer annan belysning på så ser man den tydligt.. Speciellt över det svarta.
Okej,kul att det blev bra med pearlen.Som jag sa så krävs det bara liiiite Jag kan skriva till dig imon vad pearlen heter så du vet det.
Senast redigerat av Sjogren-Racing (1 februari 2009)