Ser verkligen fram emot att få se mer kul att du jobbar på den i julhelgen då kanske man har lite kul att läsa om då Ser riktigt bra ut än så länge lycka till!
Kämpande familjefar ---- barnvagn eller baslåda :( :)
Ser verkligen fram emot att få se mer kul att du jobbar på den i julhelgen då kanske man har lite kul att läsa om då Ser riktigt bra ut än så länge lycka till!
Tackar tackar, ska försöka slänga upp bilder så fort jag hinner.
vadan detta hmmm fina besök ? välldigt fint projekt du har på g inget elmia bygge då ? me tanke på att du inte skulle göra nått med inredningen men håller ju samma klass som många stora killar tycker ja
Senast redigerat av jon_emilsson (28 december 2008)
vadan detta hmmm fina besök ? välldigt fint projekt du har på g inget elmia bygge då ? me tanke på att du inte skulle göra nått med inredningen men håller ju samma klass som många stora killar tycker ja
Hehe dom brukar komma å ha trafikkontroll ibland där jag har garaget.. Planerna är Elmia, men dom har ej svarat.. Såg flera bilar detta året som var R-modell men bara original. Men hade färgen candy/saffran, vad den nu heter? Men vi får se.. Ska göras mer, motor och inredning, men ej denna vinter, för det hinner jag inte.
Tjo läst lite nu gillade inte baken på bilen först men ändrade mig snabbt Jobba på i samma tempo alltid kul å få läsa lite på kvällen sen. Gillade dock inte dom som besökte dig;) har alltid otur med dom men dom såg lite trevliga ut på nära håll;)