nu har man beställt packningssats (helrenovering) till motorn o dom ligger på posten o väntar ska inte gräva mkt i motorn då den bara gått 1500 mil men packningar tyckte jag behövdes ska köpa motorfärg ochså tips på färg? Mvh
jahapp då har man målat blocket Redigt porrig färg enligt mej det är multona 0658 köpt på statoil O det som är silvrigt/rostigt ska bli mattsvart lr grönt
ok så de e bara remmen o toppen som skiljer? . aa riktigt härligt stuk blev de på den
ja i princip hoppas du får smak för 16 v doc snart
jo de har jag funderat på o när du säger att de e så enkelt så
ja tror inte de ska va nå mer för o sätta på den toppen med tanke på att vissa italien import har 2 liters och 16 v och alla 2.0 liters turbo block ska va gjorda för den toppen bara de att volvo fick några över o la dom i några andra bilar med 8 v topp istället hoppas ja får ditt bygge o spåra ur nu
ja i princip hoppas du får smak för 16 v doc snart
ja tror inte de ska va nå mer för o sätta på den toppen med tanke på att vissa italien import har 2 liters och 16 v och alla 2.0 liters turbo block ska va gjorda för den toppen bara de att volvo fick några över o la dom i några andra bilar med 8 v topp istället hoppas ja får ditt bygge o spåra ur nu
okaj låter ju intressant men först o främst ska jag få de o lira ihop bra sen får vi se när de spårar ur
okaj låter ju intressant men först o främst ska jag få de o lira ihop bra sen får vi se när de spårar ur