Nehe skrev:
Felax skrev:
Du sitter ju som nån översittare och gnäller på att alla är tröga och dumma hit och dit, gör man de klarar man ju uppenbarligen inte av en debatt. Sen att påstå eller vad du gör att du nu skriver som nån übermänniska är ju bara patetiskt och pinsamt måste jag säga.
Jo fakta och kunskap är otroligt pinsamt och patetiskt, jag måste hålla med dig (ironi) Vill du ha mer siffror och fakta så kan du få det över pm.
Har svårt att ta någon på allvar som säger att han ska rösta på Guwib i nästan val, då kan man tydligt dra dig över en kant vad du anser och tycker om främmande människor.
Så dra in liphakan nu och sluta övertolka mina inlägg, utan ta de för vad de är. Tydligen så skiljer sig våra åsikter och det är väl bra det? Varken du eller jag kommer ändå fira jul tillsammans.
Inte din fakta, den har jag inte skrivit nåt om. Men att du ser ner på dom som inte tycker som du och skrivet emot. Att de skulle vara tröga osv, kan garantera att jag har ett IQ som förvånar dig ganska bra. Så att jag skulle vara trög är bortom allt.
Jag menade inte direkt allvar när jag skrev det, sen med inläggen blev han grövre och grövre hela tiden, märkte du också det? Mitt halvironiska inlägg kom före de grövre inläggen. Ja de är bra att vi har olika åsikter.
Nej nej nej du kan inte dra mig över någon kant över hur jag ser på människor, från andra länder, jag är ingen rasist och har aldrig påstått det.
Jag tycker vi ska ha en strängare invandringspolitik osv, tycker att vi svenskar ska mer rätt till saker än invandrare i vårt eget land.
Sen är jag inte blind för vad som händer, är de en slump att invandrare är inblandade i så mycke skit som de är? Tror inte det, men bara för de är väl inte jag främlingsfientlig? För att jag ser och förstår vad som händer?