Har försökt klämma in alla komponenter på sina platser i motorrummet så man kan bygga klart fästen mm, fattas faktiskt inte så mycket nu innan motorn åker ut "för gott".
Oljekylarens placering
Gasen funkar nu också, 19kr på biltema :thumbright:
Letade fram ett gammalt servopumpfäste från rallycrossbilen och gav mig på, efter många timmar satt pumpen där så den ryms och förhoppningsvis fungerar.
Mera karossjobb.
Gjort alla skarvar i fronten så dom ser vettiga ut, nu kan man slipa dom delarna klart löst.
Jörgen (lackcenter) som ska lacka bilen kommer ta karossen först sen alla lösa delar löpande eftersom, det blir bäst för båda.
har haft en del planer angående vingen bak men det får läggas på is tills vidare, jag satsar dom pengarna på nåt vettigare och borrade hål för originalvingen ist.
lättad baklucka
Nu hänger fronten i 4st dzus lås, smidigt smidigt
Lite hållare för bromsslangar
Morbror Mange the man har varit och tiggat det sista på buren, även en del av avgassystemet sen tog gasen som jag lånat slut, det är då bara lösa delar som är ogjorda nu iaf.
Han kom även med lite "bussningar" och hylsor till bakvagnen, så även den är iordninggjord och klar.
Sliphjälp!?!
Har konkat iväg bilrackarn till alu-kungen i grannbyn för tillverkning av vattenrör och diverse plåtar och lådor tidigare ikväll och under morgondan. Lars fixa även lånesläpe, toppenkille! tur man har liten bil :hihi: