camaro67 skrev:
Slave_joe skrev:
TBOC_Razor skrev:
Dimmern ??
Belysningen i dom flesta mätare är inte gjord för att dimmas och går åt h-vete om man dimmar dom.
på mina Autoskräp-mätare så är det iaf tre kablar:
Svart, vit och orange. Svart är jord och en av dom andra två är plus som alltid ska vara inkopplad, den tredje sladden är ju bara till för att man ska kunna välja färg på mätaren.
hehe.. autoskräp var ju rätt ordval, men dimmer funkar iaf på mina.. har tre stycken och dom dimmas efter belysningen i bilen, eller rättare sagt så har jag 2 autogauge och en Maptun mätare, men det är samma skit fast annat namn.
Är autogauge skräp? Jag hade tänkt köpa en sån varvräknare men jag kanske ska lägga på några kr och köpa en autometer?
Autogauge är rent skräp om du vill ha siffror som stämmer lite bättre än den gamla klassikern "hur många kolor är det i burken".
Visst du kan gissa väldigt nära men också j-ligt fel
Ska du ha siffror som stämmer så är ju autometer, defi, blitz, greddy, hks osv mer att rekommendera.
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P