Sorry att jag glömt att uppdatera:D har flyttat o massa skit så har helt glömt bort det. men men. Grunden är på nu o lite småskit kvar på karossen som jag har missat men ett par timmars jobb så är den klar för lack:) hjulhusen ska kapas så det följer i en båge om ni förstår. ni fattar nog när ni kollar på bilderna:)
allt för denna gång, ber ännu en gång om ursäkt för att glömt bort! många komentarer nu:) Mvh J
Jäklar.. den här lär bli fet... Det enda jag inte riktigt tycker om är väl hålen i huven.. skulle nog kunna göra på nått annat sätt.. Vad blir det för färg?
Riktigt spännande projekt Kul med någon med lite nytänkande och som vågar ta ut svängarna rejält Blev bra som fan med ombyggnationen till 2- dörrars osv Hade varit spännande att se hur bilen sett ut med spacers...
Riktigt spännande projekt Kul med någon med lite nytänkande och som vågar ta ut svängarna rejält Blev bra som fan med ombyggnationen till 2- dörrars osv Hade varit spännande att se hur bilen sett ut med spacers...
Fortsätt så här och lycka till! Gillar bygget
hehe tack så mkt:) joo jag personligen är ganska nöjd med "dörrarna" bak:) hehe det kommer dock blir den andra fälgar än dom som sitter på=) Angåenge huven ska jag inte ha den utan det ska på en org huv tills vidare:P även lysen o grill kommer att komma från en golf med dubbel ljus:) färgen kommer att bli vit då den va det innan sen gillar jag vitt:) underlättar lite vid lack med då man slipper lacka motorrum ect:P
fin fint, mäktigt med brett och jag såg också forumet där det klagade och sa att den var så fin inna och varför gör han så men vadå den är ju jätteful original
ser bra ut detta! men hålen i huven.. njae, får la se sen när det blir klart! men ser bra ut än ås länge!
tackar. huven ska skrotas så den ska jag inte ha kvar:P
primeramannen skrev:
hoppas du ska fixa så kofångarna passar mot breddarna annars kommer det se konstigt ut. förutom det så ser den riktigt bra ut
Du menar i nederkant eller? såfall ska jag plasta ihop en dtm spoiler som gör att allt går ihop. Tack så mkt!
mulleina skrev:
fin fint, mäktigt med brett och jag såg också forumet där det klagade och sa att den var så fin inna och varför gör han så men vadå den är ju jätteful original
hehe tackar, joo det är ju lite tråkigt. gillar org jettor med men när man väl börjat bygga så blir det bara mer o mer:P
Blondie1 skrev:
seriöst lätt den grymaste jetten jag har skådat:D vad kostade skärm bredarna?? kommer att följas:P ska du skita i o ha baksätte??
Tack så mkt:) kul att höra? kommer inte redigt ihåg tror dom kostade 600-700 kr st om jag inte minns fel, trösklarna snickrade jag ihop själv:P angående baksäte funderar jag på att ha 2 sportstolar istället. sen kanske det blir lite trångt att komma in då det va en 4dr innan så då ska jag försöka "förlänga" glidskenorna lite extra så man får fram stolen längre:P
Blev inget igår, körförbud på bilen eftersom jag itne besiktat, men men en fråga nu denna grillen vart kan man få tag på den? eller är den egentillverkad?