den var fin.. men gillar inte plasten längst ner innan tröskeln.. har det på min också.. har inte vågat att lossa det för det kan ju finnas norskt krom bakom..
ja de är ju risken, men varför låta rosten bli värre när man kan fixa de?
jo. det är sant.. någon som vet vad dom sitter med.? skruvat eller clips ?
På min gamla 245 hade jag brosspaket, snyggt slutrör, vitablinkers runt om (usa blinkers fram), sänkt. Inredningen va svart med stolar fram från en S40 T4 med halvskinn! Lagom är bäst! Har fler bilder om du e sugen på å se mer! http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=345372
den var fin.. men gillar inte plasten längst ner innan tröskeln.. har det på min också.. har inte vågat att lossa det för det kan ju finnas norskt krom bakom..
Tror tom att där e borrade hål där bakom plasten! Så dom sitter väl med clips och dubbehäftande tejp!
Senast redigerat av dieselknackare (29 december 2008)
På min gamla 245 hade jag brosspaket, snyggt slutrör, vitablinkers runt om (usa blinkers fram), sänkt. Inredningen va svart med stolar fram från en S40 T4 med halvskinn! Lagom är bäst! Har fler bilder om du e sugen på å se mer! http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=345372
Tror tom att där e borrade hål där bakom plasten! Så dom sitter väl med clips och dubbehäftande tejp!
okeej.. ännu ett ställe att svetsa igen hål och lacka då...
finns mycke att göra men hur mycke vill du lägga ut ? själv skulle ja tonat runt om , sänkt , skaffat vinge och och haft vita blinkers fram o på sidorna med röd vita bakljus som du skrev .. och andra fälgar .. typ vitlackade plåt fälgar , de har ja hört att de är skit snyggt
finns mycke att göra men hur mycke vill du lägga ut ? själv skulle ja tonat runt om , sänkt , skaffat vinge och och haft vita blinkers fram o på sidorna med röd vita bakljus som du skrev .. och andra fälgar .. typ vitlackade plåt fälgar , de har ja hört att de är skit snyggt
ännu en vettig människa med samma smak som mig.. asså.. det beror på... lite pengar lite här och var.. inte direkt 10000 på fälgar.. men lagom...
enligt mig så är bros paketet det snyggaste som gjorts till 240 + en rejäl sänkning...!! polarens med vitt bross bredvid min...!!
du kan ju annars göra som jag...!! plasten ifrån 940 kofångare passar nästan rakt på lite justering behövs i bak kant....!! addon kjolar (940) kortade ca 10 cm
Senast redigerat av offarn (29 december 2008)
Varför följa strömmen när man kan vara annorlunda....!!
du kan ju annars göra som jag...!! plasten ifrån 940 kofångare passar nästan rakt på lite justering behövs i bak kant....!! addon kjolar (940) kortade ca 10 cm
hmm, svårt att styla din bil, men jag tror att om du lägger en liten bomb på den så kanske det finns risk för att den blir stylad och mkt snyggare !
och meningen med detta inlägg var?
Att visa vilken dagisnivå han ligger på. Oroa dig inte, det smittar inte.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.