Fick ett förslag av DNbilradio på baslådsritning till min bas "Kicker L7 15" 4ohm". Dem skrev, Hej du ska ha en låda på 100liter, och 4st 4" rör o portar på 36cm långa. Verkar det här stämma bra, eller är det någon annan som har något bra förslag?
Fick ett förslag av DNbilradio på baslådsritning till min bas "Kicker L7 15" 4ohm". Dem skrev, Hej du ska ha en låda på 100liter, och 4st 4" rör o portar på 36cm långa. Verkar det här stämma bra, eller är det någon annan som har något bra förslag?
/Mvh Pr0bz kusin.
Försök bygg med en stor port det kommer bli mycket bättre. Skit i vad ett dator program säger det är erfarenhet som gäller.
/Mvh Pr0bz kusin.
Försök bygg med en stor port det kommer bli mycket bättre. Skit i vad ett dator program säger det är erfarenhet som gäller.
Jo men ingen jävel där nere från Dnbilradio kan ju ge oss en vettig ritning, vi har bett dem fixa en ordentlig enda sen början. Det har gått 1mån nu och vi har bara fått några mått, som inte ens verkar vara okej.
Fick in lådan idag, spelade gött som bare den! Tog lite tid... Funderar på att bygga en portad låda, men vet inte om jag har tid. Någon som har någon go ritning?
Nu är det ny bil på gång! Får dock se när baslådan kommer in, sökte på altavsita efter lådritningar. Hittade inga goa, får se hur jag lyckas lösa detta extremt svåra problem!
Nu är lådan färdig! Funderar dock på om man ska byta till 2st mindre kicker basar. Får se hur lång tid detta projektet tar. Kanske ska passa på att byta till en nyare bil innan mån börjar med allt för stora ingrepp 😂