man är fränare i en 245 än i en seat med navkapslar och "viperränder" iaf ..
joo jag håller med, helt och hållet , navkapslar e ett måste till vinterdäcken
jag undrar bara varför jag har min 740 som ligger och skräpar här,borde kanske lägga undan dom andra bilarna och köra den sunkiga skiten istället . faast näääh, jag mår bra av att sparka in hela bilen så den får lite former! för det är vad 740 e just värd
En "classic" lackning kan vara fet. Alltså att man lackar listerna runt lyserna och grill i bilen färg istället för svart som alla andra eller krom som är original
En "classic" lackning kan vara fet. Alltså att man lackar listerna runt lyserna och grill i bilen färg istället för svart som alla andra eller krom som är original
har kromat orginal på nu.. och tycker att krom passar till mörkblått.. eller vad tycker alla andra ? ska jag ha glt/turbo lister(mattsvarta) eller krom eller kanske classic (lackat i bilens färg) ??
Senast redigerat av dj_dinmamma (29 december 2008)
joo, jag ska lämna dj_dinmamma , såg nu på hans info att han brukar hänga på Lunarstorm haha, det förklarar saken ,´insåg inte att det var han som var på dagisnivån,
ska inte störa mera, ska låta lilla barnet få ha roligt nu haha !
joo, jag ska lämna dj_dinmamma , såg nu på hans info att han brukar hänga på Lunarstorm haha, det förklarar saken ,´insåg inte att det var han som var på dagisnivån,
ja.. jag är inte 08 (inte riktigt 100) och åker ingen sketen seat.. tack.. lämna alla forum i fortsättningen.. du verkar ändå inte vara till någon nytta!
har kromat orginal på nu.. och tycker att krom passar till mörkblått.. eller vad tycker alla andra ? ska jag ha glt/turbo lister(mattsvarta) eller krom eller kanske classic (lackat i bilens färg) ??
Ja tycker ju personligen att classic lackad är snyggt och de är ganska ovanligt lite unikt iaf här. Dock är ju problemet att få färgen att festa på krom listerna
Ja tycker ju personligen att classic lackad är snyggt och de är ganska ovanligt lite unikt iaf här. Dock är ju problemet att få färgen att festa på krom listerna
ja.. det skule ju vara det.. men jag tror att jag behåller kromet.. det ser lite elegantare ut..
vita blinkers snyggare fälgar o sen sänka.. allt som behövs igentligen.. sen så får man sitta o klura ut lite roliga smådetaljer som gör det där lilla extra som e lite jobbigt o säga vad som e gjort
Vad är felet att han hänger där? Jag skaffade Lunarstorm för länge sedan och är kvar där för att hålla kontakten med en del och ragga lite. Det finns mer brudar där än på datingsidor som dessutom brukar kosta. Nivån på Lunarstorm kan jämföras med Garaget, vissa är helt normala och vissa är idioter.