hallå, igår fick jag en hel del gjort, bytte en skärmkant till, målade klart bakaxeln, monterade axeln, monterade tankrör, rostskyddade den i hjulhusen bak, monterade bakbromsar, nya hjullager och trummor, fick på coilsen utan hjälpfjädrar bak, mätte ut hur breda fälgar ja kommer köra med 7" fram och 8" bak, hissade upp den på höger sida för att börja byta tröskel..... tyvärr har min egen dator gett upp så alla bilder kommer på en gång senare men idag ska jag börja byta tröskel i alla fall
god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse
Satan va bra detta blir får lära mig svetsa, blir ju grymt bra en månad kvar tills den ska vara klar men det antar jag att du hinner, du har ju kommit långt som faan ju är la typ bara spackling och lite lack kvar för motorn och det va ok nu va?
Varför krångla till det och inte köpa GOLF från början?=)
Satan va bra detta blir får lära mig svetsa, blir ju grymt bra en månad kvar tills den ska vara klar men det antar jag att du hinner, du har ju kommit långt som faan ju är la typ bara spackling och lite lack kvar för motorn och det va ok nu va?
ja det borde ja hinna ska byta en tröskel till, lacka, dra bromsrör bak, lufta bromsar, hjulinställning, lite småplock me motorrummet kvar, fixa däck och fälgar men det får ja väll hoppas jag hinner ska få klart den påbörjade tröskeln till helgen
ja det borde ja hinna ska byta en tröskel till, lacka, dra bromsrör bak, lufta bromsar, hjulinställning, lite småplock me motorrummet kvar, fixa däck och fälgar men det får ja väll hoppas jag hinner ska få klart den påbörjade tröskeln till helgen
Jaja det e ju en månad kvar så det ska nog inte va några problem Min golf har jag insett att den inte kommer bli klar så det blir att vänta lite med den, har ju 86an i trafik så jag klarar ju mig för den delen även om den andra vore roligare att ha
Varför krångla till det och inte köpa GOLF från början?=)
då har man handlat fälgar då fann ett par te bra pris så köpte dom, lite slipning och lack så ska dom nog duga.... 14"x8" är dom och ja kommer köra på 195/45-14
Ser riktigt bra ut allt ihop, men 195or på 8" räcker la inte långt... Jag har det i fram på min 245 o det blir inget riktigt "stuk" på det hela. 185 hade varit mkt bättre:D