2529
Sök

golf 1 turbo diesel -83 "Tyskstuk" (Bilen såld LÅS TRÅDEN)

hellaflush!
1 266 Inlägg
27 augusti 2010
sen när du får på grund kommer den se ännu fetare ut big_smile

hbxservice.com
1 471 Inlägg
27 augusti 2010
Trådstartare
Timmyboy skrev:
sen när du får på grund kommer den se ännu fetare ut big_smile

japp de kommer den göra:)

god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse

hellaflush!
1 266 Inlägg
27 augusti 2010
jag tycker min ser fet ut i grund med. Men din är nog snäppet fetare smile

hbxservice.com
1 471 Inlägg
27 augusti 2010
Trådstartare
nu e de värkerligen värt att ha lagt ut alla pengar när men ser hur den kommer bli ! smile

hbxservice.com
1 471 Inlägg
29 oktober 2010
Trådstartare
TwinsBilOchPlat skrev:
den har ju blivit galet snygg ny, på med slipgrunden nu då ! tongue

ja det börjar ta sej smile håller på att få den klar för besiktning så snart som möjligt nu ! sen när det är klart så blir det lack wink tänkte jag skulle få klart den under nästa vecka så att det bara är att börja spackla sen smile

Volvoskadad
6 017 Inlägg
29 oktober 2010
Kommer bli riktigt snyggt detta, blir sugen att fixa med jettan nu http://www.svenskavolvo7900klubben.se/phpBB3/images/smilies/jerkit.gif

Jonas

hbxservice.com
1 471 Inlägg
29 oktober 2010
Trådstartare
tack smile nu har jag monterat bromsrör bak, monterat handbromsspaken, spänt handbromsen, höjt vänstersidan med ca 5cm och smetat på riktigt mycket rostskyddsfärg inne i bägge framskärmarna så att jag kan köra utan innerskärmar wink börjar falla på plats nu ! wink

R1 driver!
5 128 Inlägg
29 oktober 2010
Den här blir bara så fet! Ska lätt följas till slutet! Lycka till! smile

hbxservice.com
1 471 Inlägg
29 oktober 2010
Trådstartare
_DamnIt skrev:
Den här blir bara så fet! Ska lätt följas till slutet! Lycka till! smile

ja det tror jag väll den ska kunna bli smile tycker ja du ska göra!!! smilesmilesmile

hbxservice.com
1 471 Inlägg
30 oktober 2010
Trådstartare
här kommer lite bilder sen igår wink

https://www1.garaget.org/gallery/archive/102204/large/1012905_ojte33.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/102204/large/1012906_orq5e4.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/102204/large/1012907_elu5ci.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/102204/large/1012908_f5pbk9.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/102204/large/1012909_ny27bh.jpg

nu på morgonen skickade jag även iväg ett mail till klracing i förhoppningar om lite sponsring;)

4 Inlägg
30 oktober 2010
läst igenom projektet nu och det ser riktigt bra ut, kul att du gör allt seriöst. blir nog grymt de där!
Keep it up! smile

hbxservice.com
1 471 Inlägg
30 oktober 2010
Trådstartare
Golf2-Matte skrev:
läst igenom projektet nu och det ser riktigt bra ut, kul att du gör allt seriöst. blir nog grymt de där!
Keep it up! smile

tack så mycket ! smile nu är alla bromsar luftade, bilen är höjd ca 6cm runtom, skärmar har börjats monteras wink

hbxservice.com
1 471 Inlägg
30 oktober 2010
Trådstartare
nu är nästan allt svetsat, inredningen är i, vänster skärmkanter är valsade, förardörren inpassad wink

The one and only
1 091 Inlägg
30 oktober 2010
Det tar sig smile

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

hbxservice.com
1 471 Inlägg
30 oktober 2010
Trådstartare
Volvo Knugen skrev:
Det tar sig smile

ja det gör det ! men nu är det bara för besiktning wink sen ska den lackas efter det sen wink

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
hbxservice.com
1 471 Inlägg
30 oktober 2010
Trådstartare
TwinsBilOchPlat skrev:

ska du svetsa igen mellanrummen och pollera upp ev lacka kylkåpan smile?????, och du värmer den så kan du forma den bättre mot balken smile!

den kommerbara nitas på plats, vill kunna få bort den om jag ska urmed kylare eller ic ) det du ser påbilden är bara första testet wink sitter bättre nu.... den och tryckrören kommer att lackas i samma färg, vet dock inte vilken wink

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
31 oktober 2010
saablover_1 skrev:
TwinsBilOchPlat skrev:

ska du svetsa igen mellanrummen och pollera upp ev lacka kylkåpan smile?????, och du värmer den så kan du forma den bättre mot balken smile!

den kommerbara nitas på plats, vill kunna få bort den om jag ska urmed kylare eller ic ) det du ser påbilden är bara första testet wink sitter bättre nu.... den och tryckrören kommer att lackas i samma färg, vet dock inte vilken wink

nej nej, jag menar inte at du ska svetsa fast den på baklen, då har ju klippt i plåten för att den ska följa formerna lite, och då tänkte jag att det skulle vara snyggare att svetsa igen mellanrummen där du har klippt smile, glöm inte sätta på en fin kantlist !

hbxservice.com
1 471 Inlägg
31 oktober 2010
Trådstartare
TwinsBilOchPlat skrev:
saablover_1 skrev:
TwinsBilOchPlat skrev:

nej nej, jag menar inte at du ska svetsa fast den på baklen, då har ju klippt i plåten för att den ska följa formerna lite, och då tänkte jag att det skulle vara snyggare att svetsa igen mellanrummen där du har klippt smile, glöm inte sätta på en fin kantlist !

ja det var ju en bra ide wink det får det noog bli wink vart får man tai lister ?

Sök