Idag när morsan kom hem så säger hon det sjukaste jag hört på länge. Jag blev så arg att jag bara var tvungan att skriva av mig.
Morsans kompis var med sin 4åriga dotter på IKEA mitt under julrushen, när hon efter ca en halvtimme tappar bort henne, ungen hade sprungit iväg eller sett någonting intressant, och därmed tappat bort sin mamma.
Snabbtänkt som mamman var springer hon till receptionen och berättar det som skett, varav dem stänger ner alla ut/ingångar till varuhuset.
Efter ca en halvtimme så hittar man hennes 4åring, och under den tiden så hade någon klippt hennes hår, färgat det, och bytt samtliga kläderplagg på flickan.
I ren panik måste gärningsmännen/kvinnorna dumpat ungen då dem fick nys om att utgångarna var stängda

Hur sjukt är inte detta, att det händer sånära och att det finns människor som går bland alla oss och smider på planer, tittar på dina ungar och vid bästa tillfälle bara rycker tag i denne och byter identitet

Jag har själv inte sett detta på någon nyhets-sida eller liknande, så jag personligen tror detta är sant efter det jag hört.
Avgör själva, och håll koll på ungen, finns sjuka människor därute

//Andro