Helt okej med egna mattor. Försök fixa en vettig kant bara. Har du inte tummen i handen så ska du väl kunna sy lite också, hehe? Det gör sanslös skillnad.
Helt okej med egna mattor. Försök fixa en vettig kant bara. Har du inte tummen i handenså ska du väl kunna sy lite också, hehe? Det gör sanslös skillnad.
Det går inte att göra en kant, har redan tänkt på detta men enligt morsan så går det inte. För det första är det ju plast på baksidan, sen är det stelt, tjockt och stort. Så en vanlig symaskin klarar inte av det. Och lämna in dem tänker jag inte heller, meningen var att de skulle vara en budgetvariant
Liten uppdate nu. Ska åka till micro i morgon och hämta sänkningsatsen jag beställt. Hoppas att det blir bra. Sen får vi se om nya skyltarna kommer imorgon med, fick räkningen idag iallafall
Paketet från v-parts är på gång det med, någon som är sugen på att veta vad det innehåller?
e dom inte för blåa? och vart man kan köpa dom, finns d pä mekonomen eller?
Vart lite för blåa tycker jag, men bilden ljuger lite ocksp, är inte så blåa i verkligheten och sen är det ju mörkt med. Ska vara "diodlampa vit xenonlook" köpta på www.diodhuset.se
Liten uppdate nu. Ska åka till micro i morgon och hämta sänkningsatsen jag beställt. Hoppas att det blir bra. Sen får vi se om nya skyltarna kommer imorgon med, fick räkningen idag iallafall
Paketet från v-parts är på gång det med, någon som är sugen på att veta vad det innehåller?
Ja vill veta:P
Okej, vill inte avslöja för mycket för då blir det ingen rolig uppdatering när grejerna kommer. Men ett nytt blinkersglas samt nya sidopositionsljus m.m. Resten får ni veta senare, håll till godo
Ja vill veta:P
Okej, vill inte avslöja för mycket för då blir det ingen rolig uppdatering när grejerna kommer. Men ett nytt blinkersglas samt nya sidopositionsljus m.m. Resten får ni veta senare, håll till godo
Ok, får ge mej till tåls då:P
Ska stilla ditt begär lite alldeles strax på det kommer en uppdate
Nya regplåtar gör otroligt mycket, satte nya på min o det lyfte bilen ganska mkt:)
Hade fräsha innan men nu ville jag har utan eu-märket. Och ja, det är kul med hårda paket
ursäkta la inte märke till det:P men nu har jag tittat ordentligt, ska följa utvecklingen:) Fina fjädrar me kommer bli roligt o se när dom är monterade
Nya regplåtar gör otroligt mycket, satte nya på min o det lyfte bilen ganska mkt:)
Hade fräsha innan men nu ville jag har utan eu-märket. Och ja, det är kul med hårda paket
ursäkta la inte märke till det:P men nu har jag tittat ordentligt, ska följa utvecklingen:) Fina fjädrar me kommer bli roligt o se när dom är monterade
Tackar, kul att du är så engagerad i min tråd Kommer nog att bli riktigt trevligt med fjädrarna monterade, men det kommer inte att ske förrens i mars då jag ska ställa på volvon igen och börja köra med den.
ska du inte sätta dit fjädrarna innan mars? lr menade du på att du inte kommer märka skillnaden på bilen föräns den börjar använads???
nu näru fått prylarna äre bara på med dom på bilen glömm inte mkt bilder alltid trevligt
Menade att det inte kommer att monteras innan mars. Då bilen är avställd, står i ett litet garage hos en släkting så kommer jag inte att montera något. Kommer att sätta på allt när jag hämtar hem den till våren. Bilder på saker jag köpt kommer garanterat att komma.