Mm... Sen beror det på vem som kör bilen, men m3 enligt mig är roligare sidled
har kört m3an ganska mycket i sommras och roligare i sidled är den garanterat inte den diffar så att man inte får utt den lika mycket som mbn.. men å andra sidan... så anser jag att bmw m3 är en så sjukt mtcket mer genomtänkt och vacker bil. änn mbn... mbn känns faktiskt ihop plockad.. och inte gjuten som bmwn gör..
Har snurrat runt med den nya M3 på falkenbergsbanan en del. Verkligen en kanoonbil! gillar den hur mkt som helst. Kan dock inte jämföra dessa bilar, då jag bara köra M3.
mmm tack för alla åsikter den ska ju inte användas till att köra bana med och inte heller busköras ...... så c63 an e kanske en bättre allround bil då...som vaknar rejält om man ger den lite
EDIT: Vet om att det är stor skillnad i priset Tycker MBn är coolare då man knappt sett några jämfört mot M3an
haha mmm men den har ju fan inget baksäte hehe såg thriller med jeremy clarcsson och det blev ju hans favorit men som sagt lite dyr kanske..... och tror nog bmw ligger närmast polarens hjärta endå.... själv hade jag nog valt c63 an ...
men det bästa e og att provköra bägge och sen kansek man inte tvekar längre
Jag är ju lite fan av både mercedes och bmw som kanske syns i mitt "garage"
Så jag vet inte heller vad jag hade valt, men efter lite tänkade utan att provkört mercan ens så hade jag nog valt denna.. Ser grymt rolig ut på Top gears tester osv, och den verkar lite bättre som allround bil i mina ögon. Men visst bmwn är inte långt efter.. det är ju också en drömbil!!
EDIT: Vet om att det är stor skillnad i priset Tycker MBn är coolare då man knappt sett några jämfört mot M3an
Man ska tydligen sitta hemskt i "black series" pga stolarna du sitter snett med kroppen ungefär som att köra golf
Var det den Top Gear(?) testade?
jupp de testade den modellen
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra