joo det är ju det enda jag vill just nu. Men kan inte det då jag pendlar med bilen i stort sett varje dag.
Men jag har nog kommit på ett sätt som man kan göra på. Ta ur allt och sedan sätta i alla knappar osv i den löstagbara delen i mitten. och typ bara tejpa fast den så att man har funktion
joo det är ju det enda jag vill just nu. Men kan inte det då jag pendlar med bilen i stort sett varje dag.
Men jag har nog kommit på ett sätt som man kan göra på. Ta ur allt och sedan sätta i alla knappar osv i den löstagbara delen i mitten. och typ bara tejpa fast den så att man har funktion
ahh funkar hur bra som helst, använd silvertejp FTV!
ahh funkar hur bra som helst, använd silvertejp FTV!
Har nu fått upp formerna på instrumentbrädan, "bara" själva porerna kvar och små bulor
Har även en fundering om man vänder på midbasen, försämras ljudkvalitén drastiskt eller går det leva med? Tänkte isådanafall bara ha dom vända när det är show osv
har nu slipat som en dåre på intstrumentbrädan och är nästintill klar. Har även fixat ihop två mätarhållare som man ser ganska så ok från förarplatsen.
Har dock lite ojämnheter kvar att spackla upp och slipa till. Men dom är lätträknade nu
Sedan så måste jag uppreda min fråga från förra updaten:
Spelar det någon roll hur man sätter midbasen? Alltså om man vänder på den som på bilderna?
Det har ju trots allt varit över 200 och tittat så någon som kan något om det borde väl kunna utrycka sig?